welke olieen mag ik zo gebruiken ?
ik rij met een hpi baja
ik rij met een hpi baja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
welke olieen mag ik zo gebruiken ?
ik rij met een hpi baja
De meeste gebruik luchtfilter olie. Maar deze is in verhouding vrij duur.
Sommige zeggen dat je ook afterrun kan gebruiken of WD40.
Als je geen olie op je filter doet blijft het binnenfilter ook brandschoon, vuil zit dan namelijk in je motor...Ik ga ook naar gewone filter olie toe. Ik smeerde de mijne ook met 2 takt olie in en geloof me...het binnen filter was brand schoon. Maar dat filter olie het best is is een feit.
Welke brandstof gebruik je dan? Diesel met frituurvet?Als het maar Vet is ik gebruik gewoon plantaardige olie werkt prima
Als 't maar brand waarschijnlijk.Welke brandstof gebruik je dan? Diesel met frituurvet?![]()
Als je geen olie op je filter doet blijft het binnenfilter ook brandschoon, vuil zit dan namelijk in je motor...
Tja, eigenwijs is ook wijs zullen we maar zeggen... als iedereen zegt luchtfilterolie te gebruiken om lang plezier van je motortje te hebben, doe je dat natuurlijk niet en ga je 2takt olie, afterrun of WD40 gebruiken... Niet over een weekje gaan jammeren dat het motortje niet meer wil lopen, dan zeggen we namelijk: zie je wel!
Ik neem mijn hobby serieus en bespaar niet een paar centen om geen goede luchtfilterolie te gebruiken... Als je dat niet meer kan betalen dan heb je de verkeerde hobby gekozen...