Ombouwen Monstertruck 2WheelDrive naar 4Wheeldrive

@ Sam31 je hebt een pbtje van mij,gr.Dr.Dre.;)

piew , pa en zoon een bigscale , dus ook dubbel plezier :)

hoe oud is die kid van jou eigenlijk.

yep bernie die topic was het , maar ik wou hier geen links van andere forums posten , ik weet niet of dat mag.

groetjes scott

piew , pa en zoon een bigscale , dus ook dubbel plezier :)

hoe oud is die kid van jou eigenlijk.

Eind september wordt hij 12. Hij heeft vorig jaar geld gevraagd voor zijn verjaardag waarvan hij een 2e hands MT heeft gekocht.

Super leuk om samen te raggen, springen en racen.

Ff tussen door Sam waar in grunn rijden jullie?
Ik rij met mn pa in Veendam.(daar woon ik toevallig ook):P
Misschien kunnen we een keer wat regelen om samen te rijden.

Ff tussen door Sam waar in grunn rijden jullie?
Ik rij met mn pa in Veendam.(daar woon ik toevallig ook):P
Misschien kunnen we een keer wat regelen om samen te rijden.

Hey Joester,

Meestal rijden we op de bouwlocatie waar DHL vroeger gezeten heeft aan de Bornholmstraat. Soms ook op de parkeerplaats voor de Euroborg als er geen auto's staan. Daar is het deels onverhard en deels geasfalteerd.
k ben nog opzoek naar andere plekjes want hoe meer mogelijkheden, hoe beter.

Bij de Euroborg is wel altijd bekijks als we er bezig zijn, daar komt veel volk langs. Er is alleen tijdens wedstrijden van FC Groningen geen mogelijkheid om te rijden.

Als jij nog leuke plekken weet dan hoor ik dat graag.

Steve

Ik heb inmiddels contact gehad met Dr.Dré en heb op het andere forum zijn topic uitvoerig en met belangstelling gelezen.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het een forse toegevoegde waarde heeft en dat de set van FG goed is. Mijn zoon en ik zullen waarschijnlijk binnenkort zijn MT ombouwen. Eerst even sparen. Ik denk dat ik er,als de financien het toelaten ook voor kies om met de reserve onderdelen die ik nog heb liggen een 4WD MT te gaan bouwen.

Iedereen bedankt voor jullie reacties

Laatst bewerkt:

KlaasJan,

Bedankt voor de tip. Alleen jammer dat ik niet echt goed op de filmpjes het verschil kan zien tussen 2WD en 4WD. De set zelf vind ik overdreven duur. De voorwielophanging is feitelijk een achterwielophanging volgens mij. De aandrijving van achter naar voor geschied door een ketting. Lekker met als dat zand en stof.
Anyway, bedankt voor de tip maar ik ga voor de orginele FG ombouwset.

Groeten

Steve

Ik kan een marder overnemen met deze set er op.
Ziet er ongelooflijk robuust uit ten opzichte van de originele bodemplaat.

De ketting zit helemaal afgeschermd in een soort tunnel.

De voorwiel ophanging is inderdaad een achterwiel ophanging.

Dit wordt mijn eerste bigscale :)

mja , dan was ik cker toch door de war of zo , ik heb ze een keer gezien en die gast had er meerdere :(

naja volgende keer beter , groetjes scott

Back