Ik ga af op hetgeen ik geconstateerd heb tijdens wedstrijden ;-) Vergeet ook niet dat in Europa vaak op groetere banen gereden wordt waardoor een crash ook met grotere snelheid zal zijn. De auto zou met de std set up uit de doos al heel goed moeten rijden maar dat is iets wat de teamrijders mij verteld hebben. Aangezien die zelf vaak nauwelijks aan de auto sleutelen neem ik dat maar met wat zout ;-)
De FGX is al een paar maanden uit, en voor net € 125 bij onder andere The Border te koop Leuke auto, die het denk ik wel goed doet op de Nederlandse circuits. Nadeel zal de achterwielophanging zonder starre as zijn waarmee deze FGX niet binnen de meeste reglementen valt.
Het opbouwen van het AMCC circuit. vorig jaar heb ik deze timelaps foto's gemaakt en eindelijk tot een geheel gemonteerd.
Is er al een rij impressie of een bouwverslag? Ik zag al een conversiekit voorbij komen, wel leuk een conversiekit voor de auto van de conversiekit maker. Mckune Design MD-FGX carbon fiber conversion Mckune Design - RC Racing
Hmm... Ziet er naar uit dat ze ook naar een alu case gaan net als Orion... Ben benieuwd of er ook twee sensor aansluitingen op zitten en dat de regelkast via de sensoringang kan aangesloten worden. Ziet er erg goed uit iig.
volgens mij 1 sensoringang en extra regelkast aansluiting via een zelfde stekker als naar je ontvanger (die je hier dus ook niet hoeft los te pluggen), meer info: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.353500748025206.78029.136457636396186&type=1
Deze heeft dus zijn eigen ingang. Code: [B]Hobbywing V3[/B] 2 years of R&D, the electronics have been refined and a new software has been written. CNC heat sink, electronic on/off switch, logger. As the v2.1 is a very good controller this certainly sets tyhe bar very high. 1) 10 predifined profiles - can be modified - import/export - no need to reprogram the software each time you want to change the profiles. 2) Datalogger - Temperatures - RPM of the motor - Lowest battery voltage 3) Better cooling & smaller size - Copper core for more effiency - CNC heat sink and case - smaller but more efficient cooling 4) Electronic on/off switch - Saves space - More durable - Remote off switch, hold brake for 6s 5) Software - you can adjust the timing relative to RPM - All adjustments refined - Cooler temperatures 6) Connections - The programming box is connected to its own connector, no need to remove the receiver plug - The connector can also be used for external fan, this bypasses the BEC so it will not load the BEC circuit 7) New software for PC - boost slope lets you adjust timing vs RPM, how sick is that? - Free upgrades as usual - More user friendly 8) Protections - Temperature protection (motor and ESC) - Low voltage protection - Throttle signal loss protection
Volgens mij kan je dat ook bereiken door een splitter te gebruiken. Castle heeft ze voor hun regelaars. Enig nadeel is dus wel een extra los stekkertje in de auto.
en nu dan ook leverbaar in NL Hobbywing EXRUN V3 120A 81020320 On STOCK NOW !!! :: Hobbywing :: The Border Online RC Shop
De Xray T4 is aangekondigd op de Xray site: XRAY RACING MODEL CARS - ULTIMATE PROFESSIONAL R/C PRODUCTS Groet Robert
Foto's genomen op het Nitro TC WK 1/10 in Bangkok En op RedRC http://www.redrc.net/2012/11/pure-hobby-mtx-5-ep-conversion/#more-59968