World Class Touring Car Team For Team Durango | Team Durango Blog En weer een verse TC...op komst. He robert, nummer 25 ofzo?
Dat lijkt me een wat voorbarige conclusie.... een zien wat hij er mee gaat doen.. misschien rijd hij wel de sterren van de hemel er mee. En vergeet niet het financiële aspect, misschien krijgt hij wel 5x zoveel door met Durango te gaan rijden.. Wat zou jij doen...
hallo lezers. wat is nou het voordeel van een "setup board"? dat je alles van bovenaf wat makkelijker kan zien ofzo...
Hoi, Het is beste belangrijk dat je auto op een vlakke ondergrond staat, en het is ook makkelijk schoon te maken en het staat leuk. mvg Hans
Een aantal zaken.... - Allereerst om ook zorg te dragen dat de meerapparatuur aan de wielen ook goed meten. - voor een vluchtige controle van je demping, vering en rij-hoogte omdat pittafels ook niet altijd recht zijn. - vanwege de witte ondergrond is het makkelijk om je schroeven overzichtelijk weg te leggen.
Serpent heeft een nieuwe versie van de S411 uitgebracht, de S411 ERYX. Een aantal veranderingen t.o.v. de vorige S411: - Lichter differentieel - Split hubs voor en achter - Nieuwe bodemplaat - Kortere schokdempers - Andere shocktowers - Andere draagarmen - Ophanging stuurservo Voor meer info, zie link: Serpent Model Racing Cars - Product - Serpent 411 Eryx 2.0 190mm
Tamiya TT-02 Tamiya TT-02: TAMIYA*::*Produkte*::*RC-Modellautos*::*Bausatz Elektro*::*Produkt Details
Ja ik zie dat er meer "nieuwtjes zijn" Ik vond hem als ralley al leuk, maar als Onroad misstaat hij ook niet. INFO
En foto's van de Toyfair gok ik: Rapid Hobby Import - 58560 1/10 Ferrari 458 Challenge TT-02 58560 1/10 Ferrari 458 Challenge TT-02 T58560
net terug uit Neurenberg. Voor mij de on road high light: Schumacher Mi5 Helaas geen foto's mogen maken, maar wel bestudeerd en het is Schumacher weer gelukt om met iets heel bijzonders te komen. Binnenkort zullen er wel fotos beschikbaar komen, die zullen meer zeggen dan grote lapen tekst.
Ik heb wel intresse in het aanschaffen van zo'n shining board, nu hopen dat er nog ééntje in voorraad is Mailtje is al verstuurd (wel via de webshop)
Nieuwe Xray gaat erg goed op AMCC! de nieuwe xray heeft vandaag alle baanrecords verpulverd. er stond een modified record van 13,50 seconden. Pascal reed vandaag met 13,5 turns meerdere 13,3 seconden rondjes!
Jammer dat ik na een weekje nog steeds geen enkele reactie ivm het shiny setup board van muchmore heb mogen ontvangen. Service? Welke service? Heb het dan maar ergens anders besteld
Weet niet hoe je hem hebt geprobeerd te bereiken maar als hij je e-mail hebt ontvangen dan weet ik zeker dat hij zou reageren.... Probeer dat eerst eens uit te zoeken voordat je misschien een voorbarige conclusie trekt..
ROAR aangeklaagd? R/C News, Blog, Team Driver of Fossto Racing | R/C News, Blog, Team Driver of Fossto Racing