Nou dat geeft maar net aan dat je met een budget versie van een chassis ook snel kan zijn. Ben ook wel benieuwd naar het nieuwe instap model van Sakura.
Ook TeamC kondigt een 190mm Touring Car aan. Info van REDrc: Team C Racing touring car Team C Racing, better known for their offroad cars have announced they are releasing a 190mm EP touring car. Showing only the first photo of the car and no further information, from looking at the image, it seems like a pretty standard affair, with dual crank steering, floating servo mount etc. More details as we get them.
@Andre....Is dat niet de vervanger van de Sakura Zero S? Namelijk de goedkopere uitvoering van de XI?? Mvg Roy
Het is de Sakura s zero. Maar de oude versie, want 3Racing komt met een opvolger. Die opvolger heeft heel zinnige verbeteringen.
Zo ben ik erg benieuwd hoe de nieuwe Sakura XI Sport in vergelijk is met de Spec-R S1. Ik wacht ook de eerste bevindingen af voordat ik een van de 2 auto's koop. Overigens is de hobbyking "Sakura" wel dermate goedkoop dat hij zeker interessant is. Helaas is hij niet in het Euro of NL warenhuis beschikbaar.
Met de andere 2 merken die de high end markt lichtelijk vaarwel zeggen krijgt Sanwa hierin een monopoly positie....
Yups, de 3VCS van Futaba is er niet meer en de Esprit3 van KoPropo ook niet. Doen ze best goed dan van Sanwa. Kunnen ze doen wat ze willen maar ik laat hem even voor wat het is denk ik...
Tijd dat Sprektrum met een DX3R in stickversie komt. Eigenlijk met een zooi attackzenders in huis lijkt mij het nog wel een leuk project om een el-chreapo stuurwielzender zoals een GT2 om te zetten in een stickbehuizing.
Als je een "el cheapo" stick zender wilt hebben die net zoveel kan als bijv. de EX10 Helios dan moet je de Core-RC stick zender nemen. Voor 8 tientjes weet je alles...
Ik weet het, die Core staat ook op een testlijstje samen met de DX2M Vroeger had je die Assan hackmodules waarmee je bestaande zenders naar 2.4hgz kon omtoveren, met de prijzen van zo'n GT2 zender en het gemak van de aanschaf van de zender en ontvangers leek het mij een tijdje terug een leuk project voor de 1:18 modellen die ik heb.