@joost, is je nog wat opgevallen kwa verschil van het sturen met een pistoolzender en stickzender? nauwkeuriger/betere feedback met stick of vice versa etc etc.
Joost, Heb je wel eens met Sanwa gereden? Iedereen, geen uitzonderingen, die ik ken die toch de overstap hebben gemaakt van iets "goedkoops" naar sanwa, en ook iedereen die met het snelste spektrum spul reed, heeft me gelijk gegeven, dat je het gewoon echt merkt..... Het sanwa spul is echt merkbaar beter. Of je het geld er voor uit moet geven, dat moet jezelf weten, maar sanwa geeft je veel meer gevoel met je auto!
hallo..... bijna 1000 dollar...voel je je wel fris? dan maar wat minder gevoel; crashes doen in dit geval een pijn
De Core zal nog wel een normale framerate hebben terwijl de Futaba (op HRS) de KO en Sanwa een hogere framerate kennen. Die stap samen met een hoge resolutie digitale servo geeft gewoon meer gevoel en dat doet niet alleen een Sanwa.
Ja en het liefst mijn kant op LOL... @M7H: Martin, ik had een M11X en ben terug gegaan naar stick omdat ik dat wilde proberen. De Core-RC bevalt me prima. Wellicht dat ik nog eens kijk voor Sanwa Exzes-X want inderdaad, het zijn bere goede zenders maar ik ga geen $999,-- betalen voor een zender natuurlijk. De Exzes-X is daarintegen alweer een stuk betaalbaarder dus wie weet. Dus ja, ik heb met een Sanwa gereden en ja het zijn echt wel goede zenders maar for the time being voldoet de Core-RC nog steeds erg goed. Zo langzamerhand maar weer eens terug on-topic naar de nieuwtjes??? LOL
Zal niet de 1e keer zijn omdat de prijs nog niet bekend is, een shop er maar een (hele) hoge prijs aanhangt. Denk dat ie net als de M12 geprijsd zal worden, en die zie ik al voor $439 incl. ontvanger (niet CE-keur ) Sorry.
Het is je vergeven Soms is het gewoon ook even leuk om over een nieuwtje door te praten toch... De prijs zal inderdaad zo rond de $400 - 500 worden. Krijgt hij dezelfde ontvanger mee als de M12? Dát is wel een mooi ontvangertje...
LaTrax (TRAXXAS) 1/18 rally model. 3xrLoI-J9aI[/media] FIRST DRIVE: LaTrax Rally - YouTube Ook hpi zou een nieuwe micro rs4 rally hebben nu. GNPIMWDXahE[/media] HPI KEN BLOCK Micro RS4 VS LaTrax Rally - YouTube Ben echt benieuwd naar eentje van deze. Ook hoop ik dat ze te koop komen als kit of roller,op de filmpjes spreken ze van brushed aan een prijs van 150 dollar maar kan eigenlijk al mijn materiaal gewoon over zetten vanuit mijn xray's.
Huh?? Neuh, Roelof....dat is de oude VBC. Dit is de nieuwe VBC Racing WildFire D06 1/10 Touring Car Kit D-05-VBC-0081 | VBC Racing