Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
als er daar riemen en riempoulies bij horen, dan heb er misschien van zo'n auto.
Laat maar weten of je dat kunt gebruiken.
Heb nog oude (nieuwe!) banden met opschrift BMI. Velgen mogelijk, maar weet niet of deze daarbij horen. Kun je maten op geven? Meenemers, diameters,...
Hier alvast wat foto's, dan kan je zien of jij er nog onderdelen voor hebt die ik kan gebruiken.
Ik vind deze wagen zo leuk opgebouwd, deze wilde ik niet missen !
Stockcar racen is de dag van vandaag nog zeer populair en wordt inderdaad op ovals gedaan. Nascar is hier ook een afgeleide van.
Nice!
Zo'n koppelingsklokjes, riemen en tandwiel, daar heb ik er een aantal van. Kan wel niet zien of de maat hetzelfde is.
Dat chassis ziet er erg robuust maar tegelijk zwaar uit.
Misschien heb ik banden die er op passen, maar dan moet je de maten eens doorgeven.
hallo hier prikkebeen ik heb vandaag een yu can stockcar 20 tiger op de kop gettikt nieuw in de doos kan ik daar ook gewoone servo's in bouwen want de zender die er bij zit met de servo's zijn heel oud van het merk microprop ik denk door liggen de accu kapot en ik rij zelf met big scale 1/5 onroad ik dacht dus mischien kan ik daar in ook gewone servo's in bouwen wie kan me helpen zo dat ik de stockcar weer aan het lopen krijg
Dat kan hoor ik heb er nooit anders in gehad.
Zijn die servo's die je er bij hebt anders dan standaard dan?
Ik heb sinds gisteren mijn oude Yucan stockcar ook weer rijdend.
Erg gaaf om dat oude ding voorbij te zien vliegen.
Ik hoorde van iemand op onze club dat het Merk YUCAn weer terugkomt.
De oude serie stockars zouden weer in een retro uitvoering op de markt komen.
Weet iemand hier iets van ?
zou wel grappig zijn maar brengt tegelijk de marktwaarden weer omhoog nu zijn de stockcars nog wel een beetje te betalen straks meschien niet meer maar ik heb er toch wel genoeg denk ik heb er nu zelf 14 staan (ook anderre merken) met de nodige onderdelen heb ook nog een stuk of 10 nieuwe kappen ligen.
Prijzen omlaag ? Ik ben bang van niet.
Ik denk dat als het werkelijk zou gebeuren dat veel mensen dat oude gevoel weer herbeleven van twintig meter rijden en een uur sleutelen....
Daar heb je geld voor over , of je hebt het niet.
Ik weet in ieder geval een ding zeker :
Om zoiets betaalbaar te maken zal de fabrikant in China terechtkomen , denken jullie niet ?
Aan wat voor bedrag zou je moeten denken , qua verkoopprijs dan ...