Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Proficiat met de maiden Patrick!
Breng je hem de 13e juni ook mee naar Boxmeer?
grt, Louis
Ja hoor , alles prima er mee.Bekende motor...Loopt goed dus begrijp ik? Altijd fijn om te zien dat spullen goed terecht komen
![]()
Heb een PAF 230 besteld. Komt pas over een paar weken. Om dan meteen van start te kunnen wil ik wat spulletjes bestellen en heb daarvoor een paar afmetingen nodig. Heer PAF is niet erg mededeelzaam. Zou iemand ze even voor me op willen meten?
Het gaat om:
- Afmetingen landinggestel. Spoorbreedte, hoogte en breedte romp ter plaatse van het landingsgestel. (er zal een 24" prop op komen)
- wat voor diameter tank past er in. Ik verwacht dat die onder de vleugel moet.
-afmetingen motorspant.
Groeten,
André
Heb een PAF 230 besteld. Komt pas over een paar weken. Om dan meteen van start te kunnen wil ik wat spulletjes bestellen en heb daarvoor een paar afmetingen nodig. Heer PAF is niet erg mededeelzaam. Zou iemand ze even voor me op willen meten?
Het gaat om:
- Afmetingen landinggestel. Spoorbreedte, hoogte en breedte romp ter plaatse van het landingsgestel. (er zal een 24" prop op komen)
- wat voor diameter tank past er in. Ik verwacht dat die onder de vleugel moet.
-afmetingen motorspant.
Groeten,
André
Naar aanleiding van wat je in Someren vertelde over de effectiviteit op deze kist, ben ik me maar eens wat beter in de verschillende soorten flaps gaan verdiepen. En zo wordt het nog leerzaam ook.
André
Heb soortgelijke scharnieren bij Lindinger besteld.
Is dit een PAF-trainer vleugel?
Heb je daar een luchtspleet tussen klep en vleugel?
Hoe groot is de klep tov de koorde van de vleugel?
Heb je daar al mee gevlogen?
Ziet er wel uit zoals ik het ook in gedachten heb.
André
Dat zit wel goed denk ik.Hoi patrick,
Benieuwd wat je ermee kunt slepen!
Er komen 2e pinksterdag genoeg uitdagingen in Boxmeer!!![]()