Pakket zoek geraakt, via Itella verzonden!

Wat blijkt nu: Verzender had geen huisnummer op pakket vermeld, nu ( tís te zot voorwoorden) is mijn pakket retour Finland!!! Nederland op z'n best!!

En waarom is dan Nederland op zijn best?
Het is uiteindelijk de winkel waar jij koopt die het vergeten is en daar kan geen Nederlandse instelling wat aan doen of moet de post dan maar raden waar die bezorgd moet worden?

Ik koop ook veel bij Liquid en altijd via Paypal dan loop je geen risico.

Het staat zelfs in de voorwaarden van Paypal dat de verkoper verantwoordelijk is tot en met aflevering van het pakket.
Volgens mij een "recht" wat je dan gebruikt en geen onterechte verantwoordelijkheid ten opzichte van Liquid.

Wanneer Liquid daar "last" van zou hebben dan stoppen ze wel met Paypal en gaan dan over op creditcard betalingen.

Gr Jan.

Dat is ook weer waar, zal t in gedachten houden in afwachting van de reactie van Liquidrc.
Thanks

En waarom is dan Nederland op zijn best?
Het is uiteindelijk de winkel waar jij koopt die het vergeten is en daar kan geen Nederlandse instelling wat aan doen of moet de post dan maar raden waar die bezorgd moet worden?

Jaren geleden hebben ze de postcode uitgevonden, moet genoeg zijn!!!;)

Lol, daaraan kan je toch niet zien welk huisnummer het pakje moet zijn. Er zijn vast straten met tientallen huisnummers met de zelfde postcode. Oké postcode dus straat klopt, gooi maar ergens naar binnen! En dan begint de ellende, afgeleverd maar waar?

Lol, daaraan kan je toch niet zien welk huisnummer het pakje moet zijn. Er zijn vast straten met tientallen huisnummers met de zelfde postcode. Oké postcode dus straat klopt, gooi maar ergens naar binnen! En dan begint de ellende, afgeleverd maar waar?

Helemaal met je eens, echter beter naar plaats van bestemming, dan retour naar de andere kant van de globe!! Buiten dat, bij mij altijd de zelfde chauffeur! Waarom kan dit wel met een brief o.i.d. en niet met een pakketje, voor mij een raadsel!:mad:

Als je online spullen besteld heb je altijd een risico. Het doet er niet eens toe of je wel of geen recht hebt, gelijk hebt of wat dan ook. Als je online besteld en het wordt niet goed afgehandeld ben je vaak vele uren bezig om je gelijk te halen. Voor de een is dat vanzelfsprekend voor de ander een dusdanige bron van ergernis dat die zijn heil zoekt op een forum of het opgeeft. Je moet je dus altijd afvragen, neem ik het risico en als het fout mocht gaan wil ik er dan de tijd en energie insteken om het recht te zetten.

Over de opmerking van de kosten maak ik een vergelijk met hervulde toners. Zolang het goed gaat heb je een voordeel, als het een keer fout gaat kan je voordeel meteen weg zijn. Hetzelfde geld voor goedkoper bestellen in het buitenland, zolang het goed gaat heb je een voordeel, komt het niet aan of gaat het via de douane... vul dat zelf maar in.

Ik bestel zelf ook wel eens iets in het buitenland, maar voor het gros ga ik gewoon naar mijn lokale leverancier. Ja die is meestal duurder (niet altijd trouwens), maar ik heb wel service... hoef mijn pakketje nooit op te sturen, nooit lang te wachten en heb zelfs een leuk gesprek (en soms een kopje koffie).

Lost dit alle problemen op? Nee natuurlijk niet, zoveel mensen, zoveel meningen.

Hij zat bij de briefpost, dus dat weet ik niet.
De onderdelen zijn de 19e besteld.
Maar normaal heb ik het via Liquid al binnen 4 dagen, dus ik vond dit al vrij lang naar misschien ben ik wel te verwend door Liquid :)

EDIT : ik denk dat hij via de TNT is gekomen want er zat nog andere post bij.

Jeetje... Je hebt 7 hele dagen moeten wachten? Daar zit ook nog een weekeinde tussen! Binnen Nederland wil het nog wel eens langer duren.

Hij zat bij de briefpost, dus dat weet ik niet.
De onderdelen zijn de 19e besteld.
Maar normaal heb ik het via Liquid al binnen 4 dagen, dus ik vond dit al vrij lang naar misschien ben ik wel te verwend door Liquid :)

EDIT : ik denk dat hij via de TNT is gekomen want er zat nog andere post bij.

Oké thanks. 4 dagen is idd wel erg snel. Bij mij meestal anderhalve week.

Ik heb eens 1,5 week moeten wachten op 2 pakketjes die via GLS waren verzonden,het was een nederlandse leverancier en die had alles verzonden.
Ik meerdere malen gebeld met GLS en die man aan de lijn ging het uitzoeken,even later belt hij terug met de mededeling dat het pakket afgeleverd is en dat er voor getekend is,nou ik had niks getekend.
Komt er na ik weet niet hoeveel dagen een vrouw aan de deur met 1 van de 2 pakketjes,zij woont aan het begin van de straat en ik aan het eind,en het is een lange straat,maar daar had de chauffeur het afgegeven.
Ik maar met het schaamrood op de kaken de rest van de straat afgegaan om te vragen of mijn pakket was afgegeven,JA,halverwege de straat vond ik pakket nr. 2.
Ik meteen gebeld met GLS en die zelfde man zou het voor mij uitzoeken hoe het kon.
Kreeg ik 2 dagen later een E-mail met de mededeling dat het om een nieuwe chauffeur ging en die kwam er later achter dat hij nog een 2e pakket voor mij had maar toen was hij al verder in de straat,en vond het niet belangrijk om ff terug te rijden maar gaf het bij het eerst volgende huis af,en heeft zelf maar ff getekend voor ontvangs,
maar hij zou terrecht gewezen worden op zijn fouten. JA JA,die kennen we.

Ik laat het liefst nooit meer iets bezorgen door GLS,of anders via de bezorger die bij mij op het werk komt,want die is er altijd stipt op de zelfde tijd,en hij is ook van GLS.

En mijn vrouw heeft een keer bij Rc Racing Twente (die versturen ook via GLS),wielen besteld voor mijn E-Revo,omdat ik was gestopt met roken,een klein kadootje.
Had die bezorger het in de voortuin op de vensterbank gezet.
Nu waren het maar wielen,maar als ik nou een esc had besteld,en het had met bakken uit de lucht gekomen,dan was ik mooi de pineut.

Hiermee wil ik niet zeggen dat GLS echt slecht is,maar ze moeten wel meer op hun bezorgers letten,want als ze zulk volk daar de bezorgingen laten doen,dan maken die de naam van het bedrijf naar de kloten
En zo zullen er bij andere verzend bedrijven ook van die jannen met de korte achternamen rond lopen,en das jammer voor ons webshoppers.

Hey appie,
Mocht je nog eens wat in finland bestellen. Gewoon via exprespost doen.. Heb ik nu 2 keer laten doen.. Beide binnen 4 dagen binnen..
koste ook maar 9.40€

Back