Parrot AR Drone Wifi Quadricopter topic

Da's een goede vraag, doet ie het ook met de originele accu.

Zal dat vanavond eens proberen als ik de tijd vind. Maar in principe wel denk ik, iedere accu die zwaar belast wordt, tegen zijn maximum van zijn kunnen raakt makkelijk in onbalans tijdens het ontladen. Da's vrij normaal. Beetje vreemd dan ook dat de lader zo snel stopt. Maar dat zal wel zijn omdat de accu's anders te lang moeten laden naar consumenten begrippen :-)

Grrrrrr kliko honger > eat DRONE!

Inmiddels dus 134 Euri aan spares uitgegeven (ok 1 ding gebruikt maar de rest is spares). Nu dus mainboard om zeep na een val van 40 cm en guess what: 99 Euri .....
Ik had dus beter gelijk 2 drones kunnen halen was ik goedkoper uitgeweest onderhond en had ik mee spares gehad.

Ik heb dan ook een mail naar Parrot gestuurd met mijn beklag hierom eens kijken wat het doet en of het iets helpt.

wow :S val van 40cm en kapot? :o moet wel harde klap zijn dan XD Is hij recht neer gekomen? (op de 4 pootjes) en zat er niet gewoon een connector los? Foto's altijd welkom eh mensen! van welke stunts crashen of eetgelegenheden ook waar drone's aan te pas komen ;). Momenteel aan het wachten op Parrot FR. Ze wouden mijn adres nog s hebben "voor de zekerheid" :-Z gevolg Drone nog niet aan de deur grrr!!!

Helaas gewoon op zijn pootjes. Connectors niet los mainboard doet dan ook maf begon met wifi connectie verliezen en na een accu wissel kwam het hele main board niet meer op. Reset, Unpair niets helpt.

Nu is het accu erin: onderste led flikkert even en motoren staan rood. Mainboard boot niet meer en dus komt het zaakje ook niet online.

Er is 0,0 schade te zien 1 ding weet ik wel als Drone toch weer vliegt dat ik het plaatje aan de onderkant (dat stukje "folie") vervang voor een kunstof en natuurlijk later de bling bling carbon plaat erop :)

Overigens komen nog wat mods op mijn drone: Verlichting :)

ai! helaas :( Ik zou het vriendelijk houden en alle info geven die je kan van het voorval. Mss komen ze je wel tegemoet ;). Zoniet kan je het nog altijd harder spelen he.

Heeft er iemand intussen flightRecord (US Store) al eens uitgeprobeerd? K wil hem niet kopen in US store als hij ook in EU komt want anders zit k met dat gezever van het "linken" tussen 2 accounts en apps enz... :o

Hmmm staat gewoon in de Eu store volgens mij helaas kom ik niet bij mijn click & buy account anders had ik hem ff gekocht.

En natuurlijk is de mail netjes maar toch dringend naar Parrot gegaan en natuurlijk het verzoek om tot een oplossing te komen.

Hmmm staat gewoon in de Eu store volgens mij helaas kom ik niet bij mijn click & buy account anders had ik hem ff gekocht.

En natuurlijk is de mail netjes maar toch dringend naar Parrot gegaan en natuurlijk het verzoek om tot een oplossing te komen.

Dan hebben we elk een andere EU store :-P hou ons op de hoogte ;-)

Een update van de Freeflight app komt eraan en tevens verse firmware voor de drone. Er is aardig te gemoed gekomen aan de wensen van de huidige drone piloten zo te zien. Hopelijk ook een oplossing voor het onbedoelde opstijgen wanneer je over bosjes of hoog gras vliegt. Heb het inmiddels 2 x mee gemaakt maar kon de drone gelukkig veilig aan de grond krijgen.

The iPhone example AR.FreeFlight 1.5 includes the following new features
Improvement of the video framerate.
Automatic reset after emergency messages.
2 new piloting modes : without accelerometer and left handed mode.
Setting button for pairing/unpairing. No more automatic pairing.
AR.FreeFlight contains a firmware update for the AR.Drone
Localization of the application in French, English, Italian, Spanish, German, Japanese.

Een update van de Freeflight app komt eraan en tevens verse firmware voor de drone. Er is aardig te gemoed gekomen aan de wensen van de huidige drone piloten zo te zien. Hopelijk ook een oplossing voor het onbedoelde opstijgen wanneer je over bosjes of hoog gras vliegt. Heb het inmiddels 2 x mee gemaakt maar kon de drone gelukkig veilig aan de grond krijgen.

The iPhone example AR.FreeFlight 1.5 includes the following new features
Improvement of the video framerate.
Automatic reset after emergency messages.
2 new piloting modes : without accelerometer and left handed mode.
Setting button for pairing/unpairing. No more automatic pairing.
AR.FreeFlight contains a firmware update for the AR.Drone
Localization of the application in French, English, Italian, Spanish, German, Japanese.

Ach wauw mooi! :D Heb inmiddels de FlightRecord in EU store gezien en binnen gehaald. Helaas nog niet kunnen testen want AR drone loopt wat vertraging op. Normaal komt ie morgen binnen. K hoop dat ze snel volgen met de framerate snelheid in een update! ;)

Ik kan die Flight record niet vinden, moet ik ergens speciaals op zoeken ??
zoek FlightRecord of gewoon Ar drone.
Hoe zit het met koelelementjes enz? Foto's? :) k loop zeeer nerveus omdat k me drone nog niet heb grrr!! :@ hopelijk komt ie morgenvroeg binnen! (maar zal niet . Zit te wachten op de vlieger van de overkant van Frankrijk nu pfff!!)
Dus wil k wat Ar drone entertainment. (eventueel filmpje posten nog? :p)
Heeft er ondertussen al iemand nog zwaardere Lipo's gevonden dan de 1300 Zippy's met zelfde gewicht ongeveer?

Ok, thx... grrrrr no support for Ipad !
ai minder :( Maar hoe zit het met de koellichaampjes? (foto's? ) Temp verschillen?
En heb je al s gekeken of de Originele AR drone batt. Ook zo slecht oplaad met de Lipo Charger van drone?
K ben momenteel aant kijken om een klein geldkoffertje om te bouwen naar een Lipo bunker want heb enkele foto's en filmpjes gezien en Lipo is duidelijk een zeer onstabiel goedje. K vraag mij af of je met een Lipo cel zomaar het vliegtuig opstapt? :p (Als je er zelf een USb pack van maakt XD) Mijn ontwerp zal lichtjes op een bom lijken haha XD

Nee, voor accu nog geen tijd gevonden, zoals eerder gezegd, heb pas 2 koelichamen binnen :-(

Voor Ipad zal ik moeten wachten op IOS 4...

En lol :
Emergency Crash Button (Page 1) - Hardware AR.Drone - PARROT AR.DRONE FORUM English
om hier ff in dit forum op in te gaan.
het was beter een soort "reverse" stabilisator systeem geweest vind ik.
Zo van als je op emergency duwt dat hij Heel snel afremt met wat hij bezig is een beetje achteruitgaat en blijft hoveren of mss zelf wat daalt. Wat volgens mij softwarematig zeker mogenlijk is. Toestel is tot heel veel in staat. @ Femo: hoe ben jij van die update op de hoogte gekomen? want ik vind in officieel Forum niets. (Parrot Moderatoren zijn daar trouwens bijna Compleet afwezig.)

Edit: Gevonden op http://www.ardrone-flyers.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=187
;)

Laatst bewerkt:
Ik heb wat testjes gedraaid met de originele lader en de zippys, en tot mijn verbazing max maar 17 mV verschil in celspanning. Ik denk dat de de kwaliteit van de stock laders nogal wissellend is, en ik gewoon mazzel heb. Maar gebruik voor mijn zippys toch liefst een Graupner lader.

Update FreeFlight wordt versie 1.5.5 en de firmware voor de Drone wordt 1.3.3

Verder de mogelijkheid de accelerometer uit te schakelen en mode 2 met virtuele sticks te vliegen (handig voor de heli piloten onder ons)

Het officiële parrotforum is waardeloos. Wil je serieuze info over ins en outs kan je het beste kijken op het onafhankelijke forum AR Drone Flyers.

AR Drone Flyers.com - Index page

Fer

Laatst bewerkt:
Back