Parrot AR Drone Wifi Quadricopter topic

ar.drone zelfde laatste versie opnieuw updaten

Ik heb via de app Free Flight op mijn Ipad de laatste versie firmware in de Ar.drone geladen. Maar per ongeluk dacht ik bij het installeren dat hij was blijven hangen (zag te laat dat het om een update ging) en heb op de homeknop gedrukt. Dus het kan zijn dat er iets niet goed gegaan is. Mijn vraag is nu, hoe kan je opnieuw nogmaals dezelfde versie binnenhalen? De app geeft natuurlijk geen update meer aan. Alvast bedankt Groet Gerbress

Ik heb via de app Free Flight op mijn Ipad de laatste versie firmware in de Ar.drone geladen. Maar per ongeluk dacht ik bij het installeren dat hij was blijven hangen (zag te laat dat het om een update ging) en heb op de homeknop gedrukt. Dus het kan zijn dat er iets niet goed gegaan is. Mijn vraag is nu, hoe kan je opnieuw nogmaals dezelfde versie binnenhalen? De app geeft natuurlijk geen update meer aan. Alvast bedankt Groet Gerbress

Hij blijft bij veel mensen lang hangen. Bij mij ook. Waarschijnlijk is ie gewoon geïnstalleerd, zeker als ie geen update meer probeert te halen.

Laatst bewerkt door een moderator:
New flight app in the app store: Drone master. Pretty different approach and takes some getting used to. I like it and you can control the LED's, that's really cool for night-flight.

In forum ar drone-flyers zijn er meerderen die melden dat het wisselen van de camera niet werkt. Bij het installeren van de firmware via de free app stond het vierkantje naast installeren weer vast en heb hem 25min laten draaien, toen maar afgebroken. Hoe doen jullie dat als dit voorkomt? Het laatste vierkantje met de test maakt hij dan niet af. Gr Gerbress

hallo allemaal
ik heb nu toch ook een drone aangeschaft en het forum doorgenomen
en ik zie dat er wordt aanbevolen de lagers te vervangen
waar kan ik deze kopen en ook de zippy accu
bedankt zover

@ rob.s

Welkom bij het forum en proficiat met de aankoop van de Drone !

Normaal gesproken zul je op dit soort vragen een antwoord krijgen dat je even moet zoeken binnen het topic, de vraag is namelijk al diverse keren langsgekomen en beantwoord.

Maar tis je eerste post en zoals je kunt zien, mijn 2000ste :-)

De lagers kun je prima vinden bij de meeste modelbouwwinkels of online shops, de 2mm zijn een drop-in, bij de 2.5mm moet je een klein beetje vijlen aan de propshaft. Zelf heb ik de 2mm laten komen van ebay.

Zippy is een merk van HobbyKing, www.hobbycity.com. Als je daar gaat bestellen ff goed in de gaten houden dat je probeert de spullen uit het duitse magazijn te krijgen. Prijs is zowat hetzelfde, (aanschaf iets hoger, verzend stuk lager) maar scheelt weken wachten op je spullen.
Helaas hebben ze niet alles in Duitsland.

Bedankt voor de snelle reply ga eens kijken of ik wat weg wijs wordt

:D:D
@ rob.s

Welkom bij het forum en proficiat met de aankoop van de Drone !

Normaal gesproken zul je op dit soort vragen een antwoord krijgen dat je even moet zoeken binnen het topic, de vraag is namelijk al diverse keren langsgekomen en beantwoord.

Maar tis je eerste post en zoals je kunt zien, mijn 2000ste :-)

De lagers kun je prima vinden bij de meeste modelbouwwinkels of online shops, de 2mm zijn een drop-in, bij de 2.5mm moet je een klein beetje vijlen aan de propshaft. Zelf heb ik de 2mm laten komen van ebay.

Zippy is een merk van HobbyKing, www.hobbycity.com. Als je daar gaat bestellen ff goed in de gaten houden dat je probeert de spullen uit het duitse magazijn te krijgen. Prijs is zowat hetzelfde, (aanschaf iets hoger, verzend stuk lager) maar scheelt weken wachten op je spullen.
Helaas hebben ze niet alles in Duitsland.

nou heb er ook 1 aangeschaft en indoor mee gevlogen in dordrecht
is wel lache hoor maar moet hem nog wel effe door krijgen
bij 3e vlucht ringen er af gehaald en toen reageerde die al een stuk beter

groet john

hier het filmpje doorspoelen tot 3.40 oja ook nog een klein ongelukje

Hier dan een filmpje van mij en een mattie van afgelopen zaterdag (nacht) !!!

Beide drone's zijn voorzien van een witte ledring onderop, blauwe ledstrips aan de zijkanten, en een 2watt led voor ondersteuning van de hoofdcamera.

IMG_0843.jpg

foto-3.jpg

De rode uitvoering deed niet mee aan het filmpje :)

TIP !!! kijk het filmpje helemaal af voor de ultieme lach :hammer: :rolling:

:rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling:

Wat een giller David.... Geweldig.. Je zal flink moeten lullen om snachts die deur in te komen..

hahaha idd. als ik dat allemaal moet typen, dan heb ik 4 pagina's nodig :D

Maar het geeft wel een kick als je thuis komt en hij staat er weer...i.p.v op het dak hahaha

Back