M
McNessie
Guest
Filmpje:
[/media]
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb via de app Free Flight op mijn Ipad de laatste versie firmware in de Ar.drone geladen. Maar per ongeluk dacht ik bij het installeren dat hij was blijven hangen (zag te laat dat het om een update ging) en heb op de homeknop gedrukt. Dus het kan zijn dat er iets niet goed gegaan is. Mijn vraag is nu, hoe kan je opnieuw nogmaals dezelfde versie binnenhalen? De app geeft natuurlijk geen update meer aan. Alvast bedankt Groet Gerbress
@ rob.s
Welkom bij het forum en proficiat met de aankoop van de Drone !
Normaal gesproken zul je op dit soort vragen een antwoord krijgen dat je even moet zoeken binnen het topic, de vraag is namelijk al diverse keren langsgekomen en beantwoord.
Maar tis je eerste post en zoals je kunt zien, mijn 2000ste![]()
De lagers kun je prima vinden bij de meeste modelbouwwinkels of online shops, de 2mm zijn een drop-in, bij de 2.5mm moet je een klein beetje vijlen aan de propshaft. Zelf heb ik de 2mm laten komen van ebay.
Zippy is een merk van HobbyKing, www.hobbycity.com. Als je daar gaat bestellen ff goed in de gaten houden dat je probeert de spullen uit het duitse magazijn te krijgen. Prijs is zowat hetzelfde, (aanschaf iets hoger, verzend stuk lager) maar scheelt weken wachten op je spullen.
Helaas hebben ze niet alles in Duitsland.