Pergamon Kleur

Hoi Experts,

Ik ben al heel lang op zoek maar kan het nergens vinden
Toen liep ik tegen dit forum aan en ik hoop dat er hier een kenner zit die me op weg kan helpen

Wat ik zoek is een kunstofverf in pergamon kleur
deze lijkt nergens te koop en ik heb ook geen flauw idee hoe je deze moet mengen

is er iemand die me iets meer kan vertellen of weet waar ik kan vinden wat ik zoek?

Bedankt,
Jan-Willem

maak eerste een hele licht grijs en dan 4 -5 drupel lilac/100ml erbj tot je wens, handig als je een voorbeeld bij je heeft.

is dit om een wc bril bij te tippen ofzo?

Dankjewel

ik ga het eens proberen, die Lilac/100ml als ik die zoek kom ik bij kapper shops uit
is dat een kleurstof die ze daar gebruiken ... of zoek ik weer eens verkeerd?

Het is voor een keukenkastje, er is een vaatwasser ingebouwd en het is net niet helemaal af, ik heb een stukje plexiglas in de juiste vorm gebogen maar dat moet nog worden voorzien van het juiste kleurtje

zal dan wel even het HEEL licht op schuren met een schuursponsje of scots brite anders hecht je verf niet goed en gaat het er zo af. met een redelijk laag vult de verf de krajes en zie je er niks meer van.

PERGAMON

RTEmagicC_kleurenschema_01.jpg.jpg

nog een voorbeeld

Jehebt volkomen gelijk hij is in beide gevallen iets rossig, de kans is groot dus dat die komponent er wel degelijk in zit

Vandaag op advies van Malky de kleur in laten scannen bij de bouwmarkt en jullie hadden volkomen gelijk.
Er zit inderdaad een klein beetje rood bij, hij was niet nauwkeurig genoeg te meten dus met behulp van wat kleurstalen kwamen we een heel eind de verf is nu aan het drogen

Nogmaals bedankt allemaal

Back