PH-SAM ON TOUR: MAYFLY 2023

Discussie in 'Meetings' gestart door Ton van Munsteren, 9 nov 2022.

1. beemstra

beemstra PH-SAM

Lid geworden:
    15 sep 2011
    Ik heb een hele gezellige topdag gehad!!!
    5.min regen en de rest van de dag heerlijk gevlogen...
    Zij die er niet bij waren hebben echt wat gemist!!!
    Bedankt voor de goede zorgen en catering,ook de organisatie bedankt!!! Echt TOP

dieselracer vindt dit leuk.
  2. wie1963

wie1963 PH-SAM

Lid geworden:
    3 jun 2019
    Wat een geweldige dag, heerlijk gevlogen, en overnacht op het veld, op naar het volgende feestje.

3. RTrider

RTrider PH-SAM

Lid geworden:
    21 feb 2011
    helemaal mee eens. niets aan toe te voegen

4. JaapDMC

JaapDMC PH-SAM

Lid geworden:
    12 aug 2012
    Heerlijk gevlogen en een fijne sfeer.
    Bedank voor de organisatie.
    Tot een volgende keer.

5. Chris van Gaalen

Chris van Gaalen PH-SAM

Lid geworden:
    3 sep 2021
    Het was weer helemaal toppie,, enne heb geen brokken gezien vandaag.
    Iedereen perfect gevlogen.
    Zo zie je maar weer dat de Sammers veilig kunnen opereren.

6. Rick NL

Rick NL PH-SAM

Lid geworden:
    18 apr 2008
    Ik heb ook weer enorm genoten van deze dag. Leuk zien vliegen, lekker gevlogen, mooie modellen, zoals altijd een gastvrije vereniging, gezellige mensen, én weer eens een paar rondjes LB gevlogen, met dank aan Bruno en Jaap.

7. HBZWEEF

HBZWEEF PH-SAM

Lid geworden:
    8 okt 2008
    Hele mooie dag! Bedankt organisatie committee, bedankt MVC Cumulus. En wat het weer betreft blijkt maar weer eens dat je een evenement nooit te snel moet afgelasten vanwege de weersvoorspellingen. Het kan verkeren.

8. pappawinnie

pappawinnie PH-SAM

Lid geworden:
    22 aug 2014
    Joyce en ik hebben weer mogen genieten van de heerlijke gemoedelijke sfeer van de PH-SAM groep. Die onderlinge sfeer is zo anders dan bij mijn lokale club. Dank mannen voor de organisatie, chapeau! En ik krijg steeds meer zin om met meer dieselmodellen te gaan vliegen te beginnen met het de lucht in helpen van Peter’s nieuwe Mills Bomb die prachtig voor hem gebouwd is.

9. Peter Den

Peter Den PH-SAM

Lid geworden:
    2 dec 2005
    Was weer de moeite waard!
    Goede sfeer, leuke mensen,leuke kisten.
    Organisatie bedankt!

10. dieselracer

dieselracer PH-SAM

Lid geworden:
    21 mei 2016
    Prachtige dag..ook was het best en stuk rijden, en wat drupels van boven.. evengoed..reuze genoten!! En pluimpje voor iedereen!!

11. janhein

janhein PH-SAM

Lid geworden:
    10 aug 2003
    ik ben met een brede grijns op mijn net niet verbrande gezicht terug gereden naar Friesland . Wat een enorme leuke club mensen zijn er deelnemers van PH sam.

Wil je diesel niet starten ,hop gelijk staat er iemand naast je die even een extra hand heeft en als je motor loopt gelijk even je kist voor je opgooit .

Peter die mij de zelfde avond nog belde dat mijn motor weer gemaakt was. En weer loopt als een zonnetje.

De mooie prijzen die er weer waren , de gezelligheid en wat ik nog vergeten ben .

organistie ENORM bedankt voor de geweldige dag :)

12. Frans Bal

Frans Bal PH-SAM

Lid geworden:
    16 apr 2005
    Hallo allemaal,
    Zo te lezen heeft iedereen het erg naar zijn zin gehad. Erg leuk om te lezen.
    Maar ja, kan toch ook niet anders met zo een geweldige groep Sammers :thumbsup:. Jullie bedankt voor een gezellige dag.

13. Frans Bal

Frans Bal PH-SAM

Lid geworden:
    16 apr 2005
    Zo dan , dat is pas service.
    Is dat die Merlin die zo stroef liep.
    Wat was er mis mee?

14. Bruno van Hoek

Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    23 aug 2002
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
    We zijn toch maar mooi een prachtig zootje ongeregeld bij elkaar, niet? Jongens (en meissie) uit de grote stad en die van het platteland, samen op avontuur! :D
    Een unicum, trouwens, ik heb alleen maar LB gevlogen en verder wat gezellig rondgelummeld. :banana:

Énke Blériot en Peter Den vinden dit leuk.
  15. Ton van Munsteren

Ton van Munsteren PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    Was eigenlijk best een bijzondere dag, want op de heen en terugweg bakken met regen.

Vooraf twijfel en dan een poging wagen met zeggen van als ik ga, komen jullie dan ook kosten wat het kost.

En ja hoor de echte PHSammers twijfelde niet en gingen der voor en zo zijn we alsnog met een grote groep met veel modellen.

Kunnen we veel vliegen doordat het gewoon een prachtige dag is en de wind ook een mooi briesje geeft.

Vond het echt prachtig om te zien dat we met zovelen waren en dat de MVC ons flink wist te verwennen met de prachtige lokatie , broodje worst en soep , bedankt daarvoor.

Dan het thema van de dag de Keil Kraft modellen en man dat was schrikken zoveel prachtige modellen, er moest zelfs een tafel bijgezet worden en de modellen wat inschikken om alles uit te stellen :goal:banana:

Ook ging de GAS ABC van start en ook dat was een groot succes en werd er zelfs een max gevlogen.

Uiteraard ook wat plaatjes geschoten die zal ik straks bijvoegen.

Laatst bewerkt: 8 mei 2023
  16. dieselracer

dieselracer PH-SAM

Lid geworden:
    21 mei 2016
    ...Ja, die gaat echt de lucht in Winnie!! Was net thuis... en all wat motoren gepast:banana:...En denk en Mills replica..met en wat grotere tankje....Zou graag de Redfin in willen zetten.. maar het moet ook wat gewicht in...dus dat gaan we nog uit pleuzen!! Echt en dikke "thumbs up" voor de bouwer!! Ton heeft wel vakwerk geleverd!!
    Maar het was ook zoals alltijd, toch de moeite waard, om twee keer ruim en uur in de auto te zitten...Echt en top dag!!:bye:

17. Ton van Munsteren

Lid geworden:
    31 aug 2002
    Modelletje bouwen heb ik met veel plezier gedaan en moet bekennen dat de wissel met jij je model en ik in ruil daarvoor een Mills helemaal top was.
    Want ben een grote fan van van die Mills motortje en zeker als die van me diesel vriend komt, want dan is dat Millsje 100% en gaat vele dieseltankjes leegdraaien.

18. dieselracer

dieselracer PH-SAM

Lid geworden:
    21 mei 2016
    Graag gedaan..Ik hoop dat je er veel plezier aan hebt..Denk er om, dat nog iets extra olie in moet bij de brandstof.. heb hem paar keer laten lopen..maar moet nog verder inlopen... En de Mills Bomb.. die is echt super gaaf!!! Was gelijhk ,toen ik thuis was kijken..wat er in gaat......Maar dat gaan we met Winjie nog uitpluizen..word vervolgt!!

19. dieselracer

dieselracer PH-SAM

Lid geworden:
    21 mei 2016
    Ja...kon het niet laten.. was het eesrte, wat ik deed..naar dat ik de Kat wat eten had gegeven!! LOL.. De tegenzuiger gemaakt..maar toen was het nog steeds niet goed....dus zuiger verhit..zoals we haden besproken.. en zie da.. de kompressie was terug.. met zelfs en lichte "pinch" op de TDC!! Dus om half negen s avonds nog getest..en de niewe ventury was er ook al gedraaid en ingezet...Zoms gaat het op rolletjes....
    Ik hoop, dat je nog lang plezier me hebt!! Ook voor jou.. nog extra olie erbij..de erste 5x5 minuten runs +/-..en matig RPM...dan kan ie los..Denk dat ie morgen op de mat valt bij jou...anders over morgen..:worship:

20. Ton van Munsteren

Lid geworden:
    31 aug 2002
    Heb olie staan dus dat komt helemaal goed.

Deel Deze Pagina