Uurtje minder.......toch kom ik!!! Stootkop en charter en ik ,zijn er klaar voor. Ook nog wat handel bij me..... Tot morgen!!
Dit was mijn eerste model. De orginiele tekening heb ik als enige van al mijn modelbouw spullen bewaard.
Super dag. Begon een beetje bewolkt maar als best snel de zon door de wolken. Allemaal bedankt voor een leuke dag.
Metoo, fijne dag,, niet helemaal kunnen uitleven met de lichte kistjes, maar het weerzien van gelijk gestemde was weer geweldig. Prima vermaakt,, ook lekkere worst.
was weer gezellig , weer viel een beetje tegen , maar leuke mensen maken alles goed. Organisatie bedankt voor de leuke dag
Ik heb een topdag gehad!! Gezellige club,leuke mensen en heerlijke worst en koffie!! Bedankt allemaal!! Graag tot een volgende keer! Groet,Paul.
Topdag! Dank voor het organiseren en dank voor de gastvrijheid! Was weer een gezellige dag, met mooie accomodatie en uitstekende verzorging! Leuk dat er weer zo’n grote opkomst was. Groeten, Raymond.
Shit toch nog verbrand had toch moeten smeren maar helaas geen tijd. Te druk met vliegen en kletsen met PH-Sam vrienden en allemaal bedankt voor jullie komst. Ook nog wat leuke motortjes kunnen scoren. MVC bedankt voor de gastvrijheid en dat we weer van jullie veld en kantine gebruik mochten maken. Heerlijke koffie met cake , worst met een heerlijke soep en tijdens het lekker smikkelen kletsen over vliegtuigen en motoren beter kan toch niet
Cumulus, organisatoren, kantinedienst en deelnemers, allen bedankt voor een fijne dag. Dank ook aan speciaal Jaap DMC voor het beschikbaar stellen van zijn lijnen en hulp bij het laten vliegen van de (vergrote) Suls Rekord trainer met gekoppelde flaps. Inmiddels een hele doos lijnen en handvatten van Frans gekregen zodat ik een volgende keer geheel voorbereid zelf een vliegpoging kan wagen op LB gebied. En verder een een heel fijn einde van de dag beleefd omdat we net voor thuiskomst vanavond in Harderwijk een telefoontje kregen van een vriendelijke man die mijn Graupner Kadett uit een boom had gevist. Uit het gereconstrueerde vluchtverloop heeft de Kadett bijna 5 km afgelegd en is ook over een woonwijk gevlogen . De landing gebeurde nog net voor de IJssel. Wat een geluk en een goede les om de volgende keer niet zo'n risico te nemen bij zo'n straffe wind en sterke turbulentie. Dit lichte model met alleen een klein richtingsroer bediend door een escapement is dan nauwelijks te besturen en in de buurt te houden. Maar wél een avontuur waar je een boek over zou kunnen schrijven. De titel weet ik al: Een Kadett vloog (bijna) over de IJssel.
Niet zomaar een overlandvlucht. Trek die lijn op de kaart even door... Die kadett was gewoon onderweg naar Old Hay road Aerodrome. Was weer fijne dag. Veel gevlogen. Mooie locatie. Ik kom graag bij Cumulus.
Mooier kon de dag niet afgesloten worden! Wat een goed nieuws, en wat een fantastische vlucht. Maar goed dat niemand de luchtafweer had aanstaan, of toevallig met de windbuks in de tuin stond!
Was (op zich) een mooie dag. Voor mij waren de hoogtepunten de broodjes warme worst; helaas niet gevlogen. Maar, de wederwaardigheden van HBZWEEF sterken mij met terugwerkende kracht in de overtuiging dat ik er goed aan gedaan heb mijn Dandy niet (middels een sleepje van Max) aan de elementen over te dragen. (Tijdens de sleepmeeting van een maand gelden had 'ie ook al een keer moeite het veld te halen (moeite? Helemaal niet gelukt!); dat had gisteren zo maar weer kunnen gebeuren . . .) Maar verder best genoten, hoor. jan.