Ton , het is toch altijd weer een leuke afterparty als jij je plaatjes upload! Dank! (ook voor het maken ter plekke)
Weer een prima dag! ik moest helaas alweer wat vroeger weg, maar toch. Ook MVC-Cumulus weer bedankt voor de hartelijke ontvangst! De wind zat niet mee maar uiteindelijk blijken de mensen waarmee je verkeerd altijd nog belangrijker dan het weer!
Het plezier straalt er vanaf.. We hebben ook veel lol gehad.... Was een geweldige dag.... Zij die er niet bij waren,hebben echt wat gemist!
Zeker weten en meer modellen had ook leuk geweest, maar was ook niet erg want we hoefde niet te wachten met vliegen en konden lekker doorgaan met fladderen.
Trouwens leuk dat wel duidelijk is dat we toch een soort van harde kern Vintage piloten hebben, die komen wat de weersvoorspellingen ook mogen zijn.
Goed bezig Andre kunnen we de volgende meeting een formatie Bantam-mers vliegen. Gaat er een dieseltje op komen.
Daar ben ik nog niet uit . Wat ik wel wil is een kist electro en een kist dieseltje . Maar ben net gestart , dus is niet morgen al klaar
Leuk en ja een kissie met een diesel en een kissie met electro is zeker praktisch. Het leuke voor mij aan de meetings is het vliegen met diesels, kan dat op club niet maar op de meetings lekker klooien met zo'n motortje is toch wel erg leuk. En ehhh wat bouwfase foto's mag je natuurlijk altijd plaatsen, want we kijken graag mee in de keuken.