Plaatsen van (YouTube)filmpjes - Gemaakte filmpjes van Rij-demo's en/of Bouwverslagen

Hoi Geekaa,

Dit is een draadje voor you tube filmpjes dus ik gok dat je verkeerd zit ;)

Dit lijkt me dan meer een bouwverslag en ik zou het dan daar plaatsen cq de moderator wil het daar misschien wel heen verplaatsen.
Wel een leuke gimmick trouwens.

:yes: nou speciaal voor Pieter zaten er wel twee man in de cabine, maar ik was te lui om ze er uit te halen en steeds ergens anders neer te zetten. Thomas heeft een koffer vol met Bruder Figuren die hij dan neer zet bij een video opname, is niet helemaal mijn ding. Maar zie, later op de beurs staat er wel een brandweerman in de redkorf.

Zo is dat, ik snap die mensen niet die geobsedeerd zijn met poppetjes in cabines, en zo.....

Hallo Cor,

Tja, je bouwt op schaal met alles erop en aan, of .......... en ja, dan horen daarbij ook de chauffeurs/bijrijders en enzovoort.
En dat jij het poppetjes noemt, dat mag.
Ik ben zeker niet geobsedeerd, doordat geen chauffeurs in de cabine zitten, ik vind het meer een gemis.............
Het model is dan net niet helemaal af.
Dit is mijn mening, dit hoeft de mening van jou en anderen te zijn.

Als we straks zo ver zijn dat we zelf rijdende vrachtauto's zonder chauffeur op de weg zien rijden van A naar B, dan kunnen wij de chauffeurs ook weglaten in de modelbouw.
Maar dit gaat nog wel 15 a 20 jaar duren en of wij dit nog gaan meemaken ?

:yes: nou speciaal voor Pieter zaten er wel twee man in de cabine, maar ik was te lui om ze er uit te halen en steeds ergens anders neer te zetten. Thomas heeft een koffer vol met Bruder Figuren die hij dan neer zet bij een video opname, is niet helemaal mijn ding. Maar zie, later op de beurs staat er wel een brandweerman in de redkorf.

Hallo Fred,

KIjk dat is nog eens service, ik wordt op mijn wenken bediend, helemaal TOP !

Rolf, Pieter, en anderen; hier een uitgebreidere video, en helemaal zoals jij wenst, met brandweermannen etc in actie.
Let niet te nauwkeurig op de Autoladder, zaten een paar storingen in die inmiddels verholpen zijn.

Back