Plasti Dip: nog meer mensen die een flesje willen?

20 euro bij Halfords:
7cecc08d46b8eb06b84e74b6b437b83e.jpg

Niet handig om cloverleafs in te dippen, maar wel ideaal om blote contacten te sprayen. 3x achter elkaar met tussenpozen van 10 minuten en je hebt een prima isolerende/watervaste laag die ook weer los kan. Nadeel is dat de halfords om de hoek alleen zwart heeft, geen fluoriserend oranje [emoji41]

Net over de grens in DE in Zuid Limburg is er een modelbouwshop: daar staan de potjes op het schap
Soms niet alle kleuren op voorraad

Maar het probleem is de verzending in NL... U roept maar wil wel eens langs en wat halen daar

Is dat toevallig in Waldfeucht?

Kan samen gevoegd hier of naar Emil verzonden worden;-) moet Emil maar zeggen waar heen:thumbsup:

lood om oud ijzer..

Ik heb denk ik iets meer tijd.... momenteel, dus ik haal het wel op.
mag gewoon goedkoopste manier van verzenden, dan maar..

pbterug,met verzoek betalings gegevens.

Waarom een bus plastic dip met de melding alleen zakelijk...lolz :hammer:

Kleur Matte red >> alleen zakelijk....zeker een heeeeeeele speciale kleur :rolleyes:

Wordt er misschien nog een actie op touw gezet om liquid tape te bestellen?
Ik probeer nu al tijden om dit ergens te bestellen, maar lukt mij niet. Of er komen torenhoge verzendkosten bij kijken.
Een klein potje zwarte liquid tape is voldoende.

Of weet iemand waar ik het tegen normale verzendkosten kan bestellen?

Uiteraard heb ik het topic doorgenomen. Of het is niet op voorraad, en al heel lang niet. Of niet te bestellen vanuit Nederland. Heb ik dus niet zoveel aan.
Het gaat mij om de zwarte liquid tape. Prijs is iets van 11.95 euro. Ook verkrijgbaar in rood.

In de usa zijn er zelfs diverse merken te verkrijgen, maar je kan het niet naar Nederland op laten sturen.

Klopt inderdaad ronnie, probleem is dat het spul chemicaliën bevat die niet vervoerd mogen worden, hooguit onder hele stricte regels.

Ik heb twee bedrijven in NL gevonden die het verkopen:
- Plasti Dip Verkoop Nederland - Verwijderbare, vloeibare rubber coating
heb ik een mailtje naar gestuurd tijdje terug, zou rond de 23e september weer voorradig zijn. Anders moet je hun even zelf contacten of het al komt of vertraging heeft.
-http://www.plastidip.eu/electronica-toepassingen/liquid-electrical-tape/
Hier is het zowel in rood als zwart op voorraad en heb ik het vandaan. Nadeel is achterlijk hoge verzendkosten (11 euro...) en minimale bestelgrootte van 25 euro.

Misschien moet je gewoon hier een oproep doen of er nog meer mensen zijn die een flesje willen, en dan net zoals wij dat gedaan hebben alle kosten delen. Bij ons kwam het uiteindelijk op 16,95 per persoon per flesje uit.

Beiden had Ik inderdaad zelf ook gevonden. Ik heb gezien dat ze de meeste artikelen binnen hebben gekregen, behalve de liquid tape.
Misschien dat het nog een deze dagen binnenkomt dan bestel ik het daar.

Back