Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan kan je beter binnenblijven en alles afsluiten/uitzetten..
Ik rij 6x per week heen en weer tussen België en Nederland (5x woon/werk en 1x boodschappen), iedere dag wordt mijn nummerplaat en gsm geregistreerd en vastgelegd, als ik even naar Weert ga dan hangt dat centrum letterlijk vol met camera's, als ik met mijn smartphone de Dixons even inloop of maar even in de etalage kijk dan zit die wifi-sniffer al mijn mac adres vast te leggen, dan even door naar de Jumbo in Stramproy met "gratis" wifi, hey daar is hij weer..
Als laatste ff naar de McDo.. je raad het al..
Nergens is je privacy nog veilig, laat staan wat er de hele dag over- en voorbij vliegt boven je tuintje, je wil het niet weten, en ik weet het wel..
Succes met de MULTIROTOR.![]()
Ja alles kan kapot, ook die F16 en Boeing en de trauma heli die in de lucht over jouw tuintje vliegt en de lucht daarboven is echt niet van jou, crashes en near misses zijn dagelijks te zien in het nieuws, de laatste is een youtube hitje..![]()
Maar goed, je blijft het over drone's hebben, daar heb ik geen ervaring mee..:sleeping:
Alles wat je opnoemt valt onder de openbare ruimte, en mijn tuin is dat niet.
Daarnaast kan ik kiezen om wifi te hebben of niet, en een drone met camera boven
m'n tuin niet. En verder ziet mij niemand in m'n zwembroek in weert rond lopen, en ook
niet bij de dixons, jumbo of de mac, maar in m'n tuin wel, en daar heeft een drone met
camera dus niks te zoeken. Verder ga je compleet voorbij aan het veiligheids aspect,
want nogmaals, zo'n drone kan altijd kapot, en misselijk waar hij dan terecht komt,
en dan maar hopen dat er geen brokken van komen. Dan vergeet je dat drones enorm in populariteit toenemen, en dan elk kind zometeen een drone wil hebben, en dan zou je geen leven meer hebben als die allemaal over je eigendom gaan vliegen.
Maar goed, het is als verboden om over bewoonde gebieden te vliegen, en gelukkig maar,
en hoop ik dat de regering er werk van gaat maken om alleen de overtreders keihard aan te pakken.
En die drones zijn geen potentieel middel voor terroristen, dus daar hoeft niks aan gedaan te worden.
Het getuigt van verregaande onbenulligheid als je stelt "we hoeven er niks aan te doen want terroristen kunnen deze dingen toch niet gebruiken"....
Groet, Bert
Hoop geblabla hierzo, maar als het aankomt op actie om voor de hobby op te komen, komt er weinig opdagen. Waar waren jullie 12 september vorig jaar?
![]()