Poll naam voor het watervliegen

Discussie in 'Watervliegen' gestart door plotterwelt, 1 jan 2008.

?

Verkiezing naam watervliegen

1. De Vrije Watervliegers

9,8%
  2. Water Wings

14,6%
  3. WVC de Step

4,9%
  4. WVC op het Stepje

0 stem(men)
    0,0%
  5. De Doordrijvers

2,4%
  6. WVC de Waterrakkers

2,4%
  7. De Natte Vleugels

29,3%
  8. De Golfbrekers

4,9%
  9. Water-Landers

12,2%
  10. Watervliegers Nederland

19,5%
  1. Berto

Berto verslagschrijvers Forum veteraan

Lid geworden:
    10 okt 2002
    Zucht, lees deze post even door dan weet je waarom :)
    [post14]

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2015
  2. Berto

Lid geworden:
    10 okt 2002
    Dus even nogmaals.

Alleen stemmen op:

de Natte Vleugels

EN

de Vrije Watervliegers

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Berto

Lid geworden:
    10 okt 2002
    Huidige stemming:

De Vrije Watervliegers => 6
    *bert*, Fred Pfeijffer, G Floor, jetpropdlx, Teus, Berto

De Natte Vleugels => 8
    Flying Davy, MikeV4, Onno, pietervisser, raymon, Ludozzz, Hannesie, tom

Alleen stemmen op deze 2!!!!!!!!
    Heb je al een keer op een andere gestemd geef dan even een seintje, we houden het nu handmatig bij:

4. Jahre Viking

Jahre Viking Guest

Had ik al gezien, kon je in mijn post lezen, dus zuchten heeft geen zin.

Maar als je waarschuwingpost met grote letters trak op pagina 2 staat gaan er weer mensen op andere namen stemmen. Door die stemmen niet mee te tellen krijg je een vertekend beeld over wat er werkelijk is gestemd. Je weet immers nooit waar ze op zouden stemmen als ze maar de laaste 2 keuzes zouden hebben.

Uiteindelijk zal het mij een worst wezen, maar als je mensen laat stemmen, pak het dan wel degelijk aan. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen hier straks een probleem mee hebben. Dat ze zich in de vliegboot voelen genomen.

Je geeft 10 mogelijkheden waarvan er om wat voor reden dan maar ook al 8 afvallen. Er is dus nauwelijks sprake van een verkiezing.

Daarom zeg ik, maak de pol even overnieuw met slechts 2 keuzes.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2015
  5. Alex Söntgerath

Alex Söntgerath

Lid geworden:
    28 jan 2004
    Loon op Zand, Vlieg bij RVB te Kaatsheuvel

Maar als je waarschuwingpost met grote letters trak op pagina 2 staat gaan er weer mensen op andere namen stemmen. Door die stemmen niet mee te tellen krijg je een vertekend beeld over wat er werkelijk is gestemd. Je weet immers nooit waar ze op zouden stemmen als ze maar de laaste 2 keuzes zouden hebben.

Uiteindelijk zal het mij een worst wezen, maar als je mensen laat stemmen, pak het dan wel degelijk aan. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen hier straks een probleem mee hebben. Dat ze zich in de vliegboot voelen genomen.

Je geeft 10 mogelijkheden waarvan er om wat voor reden dan maar ook al 8 afvallen. Er is dus nauwelijks sprake van een verkiezing.

Jahre Viking IK GA VOLLEDIG MET JE MEE. Er is hier geen sprake van een democratische overeenstemming maar er word hier iets doorgedrukt. Je bereikt hier in ieder geval niet mee dat mensen zich betrokken voelen. Ik heb er verder weinig aan toe te voegen alleen dan dat het gevoel ontstaat dat er hier snel nog iets besloten moet worden.

Alex

6. Alex Söntgerath

Alex Söntgerath

Lid geworden:
    28 jan 2004
    Loon op Zand, Vlieg bij RVB te Kaatsheuvel
    Jahre Viking schreef:
    "

"

Jahre Viking IK GA VOLLEDIG MET JE MEE. Er is hier geen sprake van een democratische overeenstemming maar er word hier iets doorgedrukt. Je bereikt hier in ieder geval niet mee dat mensen zich betrokken voelen. Ik heb er verder weinig aan toe te voegen alleen dan dat het gevoel ontstaat dat er hier snel nog iets besloten moet worden.

Alex

7. Berto

Lid geworden:
    10 okt 2002
    Allemaal goed en wel en ja misschien wordt het nu wel eens tijd er een keuze wordt gemaakt en dat dit zo over komt.

Jammer dan!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ik weet het goed gemaakt. Ik stop ermee en jullie zoeken het maar uit met wat de naam wordt.

Sinds februari wordt er hier niet meer gestemd, dan gaan we het draadje weer aanslingeren met een beperktere keuze om nu wel eens tot een naam te komen incl. einddatum en dan is het weer niet goed.

Deze poll kan tot in de eeuwigheid doorgaan omdat er geen einddatum is gegeven en dus zal er ook nooit een naam uit komen!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ik stop er nu mee en ik hoop dat iemand anders moeite ervoor gaat doen om nu wel eens een naam te kiezen.

En dat erdoor drukken komt me bekend voor, yep, ik was diezelfde eikel die ervoor zorgde dat de meeting in Zeumeren van datum veranderde :D

8. hannesie

hannesie

Lid geworden:
    18 okt 2005
    Dan druk ik hem helemaal door en wordt het de NATTE VLEUGELS.:rolling:
    Ik heb tenslotte het idee opgeworpen om een naam te verzinnen voor de watervliegmeetingen!!!

Mvgr hans

9. Gijs F

Gijs F

Lid geworden:
    14 mei 2007
    begrip begrip

Beste Modelvliegers

Vorige week kwam ik op het idee op weer een slinger aan dit onderwerp te geven.
    Dit i.v.m de organisatie van de watervliegmeeting 2009.

Ik heb dit overlegt met Berto omdat we dit samen organiseren.
    We hebben besloten om weer een slinger aan dit onderwerp te geven.

Toch moet er altijd iemand wezen die een besluit neemt, dit heeft Berto gedaan.
    Maar zo als ik lees wordt hij gestraft. WAAROM?????

Luistergoed dit onderwerp is niet het makkelijkste, er zijn vele modelvliegers die een mening hebben
    En dat is te begrijpen mag ook, er moet toch iemand wezen die het voor touw neemt.
    Dat is nu gebuurd , toch moet er een keuze gemaakt worden
    We kunnen hier heel lang over praten, ik roep op om alle koppen bij elkaar te steken .

En hier voor het einde van deze maand voor een oplossing te komen , mag ik dan vragen of Alex en Jahré het onderwerp af willen maken zodat we in december een naam hebben voor de watervliegmeeting :banana:

Groeten Gijs

10. MicropropSport

MicropropSport PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    17 aug 2004
    Ehhhh....heren! Als het niet lukt over een andere boeg?

RC De Vliegende Hollander

Wellicht afgezaagd... maar een roemruchte naam... zoutwaterpiraat... KLM

Nou Succes ermee! Gaat vast lukken!

11. hannesie

hannesie

Lid geworden:
    18 okt 2005
    NEEEEEEEEEEEE, geen andere namen!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat Gijs en Berto weer hebben aangeslingerd is wat mij betreft ok.
    Gewoon stemmen op één van die twee namen!!!!

Mvgr hans

12. MicropropSport

MicropropSport PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    17 aug 2004
    Reutels!!!!! Een het klonk nog wel zo 'poetiesch', nah ik heb gestemd hoor!

13. Berto

Lid geworden:
    10 okt 2002
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  14. Jahre Viking

Jahre Viking Guest

Ik wil even nijdig reageren:

A: ik beschuldig niemand, waarvan dan maar ook.
    B: ik vraag/eis/stel niet dat er iemand moet vertrekken.
    C: ik laat volkomen in het midden waarom men dit zo heeft gedaan.

Wat ik beweer is dat de poll zoals deze was (er is intussen een nieuwe die op juiste wijze is opgebouwd) misleidend was.

Waarom?

Laat ik hiervoor een aantal feiten nemen:

A: de titel van het topic geeft duidelijk aan dat er een verkiezing is.
    B: het eerste wat je ziet bij het openen van het topic is de verkiezing, dus mensen bestuderen de verkiezing en zien daar tien opties. Uit deze tien opties kiezen ze er één en stemmen daar vervolgens op
    C: pas na verder scrollen blijkt dat er één en ander intussen is veranderd en aangepast.
    D: de keuze is op dat moment al gemaakt en blijkt dus ongeldig te zijn als de keuze anders is dan de twee overgebleven opties.

Als je mensen laat kiezen is dit democratisch gezien gewoon fundamenteel fout, hoe je het ook wend of keert. Dat is niet mijn mening, het is een feit.

DAT is mijn punt, niet meer en ook niet minder.

Mijn PERSOONLIJKE mening:

Gezien wat ik hier nu allemaal lees had het veel beter geweest dat er hier geen verkiezing over zou zijn uitgeschreven. De beide organisators hadden beter in stilte samen de naam kunnen beslissen en dan naar het publiek uitdragen, dit gaan we organiseren en dat wordt de naam van het evenement.

15. Berto

Lid geworden:
    10 okt 2002
    ..................................................
    Nee, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken

Laatst bewerkt: 11 nov 2008

Deel Deze Pagina