Benno,
Ik heb ook gehad dat een controling rod een vrijwel onzichtbare beschadiging had waardoor hij naar de binnenkant kant mijn ball link kon schuiven. De Klik van en op de ball-link leek OK waardoor ik het een vreemde schade vond. Ik kan mij voorstelen dat dit een dergelijk bladspoor probleem zou kunnen geven.
Ik ben in ieder geval nu wel heel benieuwd wat het is....
Het moet op te lossen zijn. Mijn Belt was gisteren weer 100% bladspoor vrij
Groeten,
Wilbert
PS. Eet smakelijk!!
Vandaag mijn belt-cp kompleet uit elkaar gehad..
Alle linksrods vervangen en terug op maat gezet. Diverse andere onderdelen vervangen. Zelfs de hoofd as en de staart as vervangen. Bleek wel dat het bovenste lager wat speling had. deze uitgewisseld met de onderste.. En wat blijkt..
Zelfde probleem.
Hij klap werkelijk uit en in het spoor dus jou bevindingen lijken wel overeen te komen.
Heb dus alle plastick linkjes al vervangen maar nog niet de metalen ballen..
Welk onderdeel bedoel jij met de controlling rod..
Graag het item nummer of een foto met pijl zodat ik weet waar je het over hebt...
We zoeken verder..
Die klacht die jij met de zijkant hebt zie ik trouwens met de voorkant..
Als ik van min naar max pitch ga is de travel van de swash plate niet vlak maar bij grote pitch hangt de heli iets naar voren...
Dat vind ik tot op heden geen probleem maar opzij is natuurlijk een ander verhaal..
idee voor oplossing??
wissel de stekkers op de ontvanger eens om en kijk of het probleem naar de andere kant verschuift..
Ja dan ligt het in de zender. nee dat is het je servo met zijn linkjes...
Wissel de servo's eens om en kijk of het probleem mee verhuist..
Begin eens met het opnieuw nullen van de lengte van de linkjes..
Er zat hier en daar bij mij wel 5 mm fout...
Suc6 en keep us posted..
Benno
I