Probleem met Fatshark Teleporter en Cyclops Storm

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door onno10, 31 dec 2013.

1. Tonyschmitz

Tonyschmitz

Lid geworden:
    8 feb 2010
    Is al even geleden door omstandigheden. Maar..... kan ik de boscam niet beter vervangen voor een immersionrc 600 mw? En dan met die filter lead er tussen en de gopro gevoed door de 5v out van de immersion?

Edit.

Lipo via cell-stekker op filter.
    Filter op +- TX
    Filter op +- OSD
    videokabel Gopro op OSD av in
    - videokabel Gopro op OSD av in
    + voeding Gopro op TX 5V out
    - voeding Gopro GND TX
    videokabel OSD op AV in TX
    - video OSD op GND TX

Zie foto,

Laatst bewerkt: 2 mrt 2014
  2. Tonyschmitz

Tonyschmitz

Lid geworden:
    8 feb 2010
    uhm... is mijn tekening niet mooi genoeg? :nooo:

:p;)

3. verfbrander

verfbrander

Lid geworden:
    23 dec 2005
    Prachtig, alleen ik zie 2 x een ground loop.
    De ground tussen Storm en vTX kan weg en de ground tussen Storm en Hero kan ook weg.

Indien je de ground wilt gebruiken voor een afscherming, dan dien je aan een kant de ground niet aan te sluiten. Dan is de video draad toch afgeschermd en is er geen eventuele ground stroom.(die extra stroom kan dus de ellende geven, zoals strepen op het beeld)

De Ground voor de VTX komt reeds van de power adapter naar de vTX en daarvandaan naar de Hero.

De vTX geeft de ground door.

Echter ik zou er niet voor kiezen om de Hero voor life feed te gebruiken. Neem een normal flight cameraatje (600 TVL oid).
    Met de Hero gaat het soms ook prima, maar vaker niet. Ze kunnen zich snel resetten, vastlopen en om andere onverklaarbare redenen geen beeld meer doorgeven. En geloof me, dat is niet prettig.

Maar dat Hero als life feed Camera aspect is een discussie op zichzelf, die al heel vaak gevoerd is.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  4. Tonyschmitz

Tonyschmitz

Lid geworden:
    8 feb 2010
    Ok dan!! Bedankt voor je reactie! Ik zou een immersionrc van iemand kopen maar die reageerd niet meer... dus nu even zoeken,kopen en dan proberen!

5. Tonyschmitz

Tonyschmitz

Lid geworden:
    8 feb 2010
    Inmiddels alle spulletjes binnen. Als ik het goed begrijp hoef ik qua video alleen maar de videokabel van de gopro naar de osd en dan door naar de vtx te plaatsen zonder de ground. Wel ground en plus van filter naar osd, vtx en van vtx naar gopro. Zo is hij rond toch?

6. Tonyschmitz

Tonyschmitz

Lid geworden:
    8 feb 2010
    Het werkt!! Nagenoeg geen storing meer!!!!! Top!!!

Deel Deze Pagina