protech?

Ik zou toch een truggy aanraden, Is fijner rijden en minder 'zenuwachtig'. Kiept niet zo snel om, is stabieler......

maar ieder zijn keus natuurlijk (truggy.nl leuke revieuws)

De LRP is ijzersterk, motortje is snel en onderdelen zijn redelijk tot goed verkrijgbaar.
Je komt uit Hoorn...dus je kan makkelijk lid worden van MVW in Purmerend (Modelbouw Vereniging Waterland).

Mooie andere baan: ORMCO

Purmerend is idd. heel dicht bij , maar door mijn werk (wegenbouw) kan ik slecht lid worden van een vereniging :( , en ik heb zelf zoiets van ; als je lid ergens van word moet je er heen gaan ook , anders heeft het niet zoveel zin ;)

Een andere reden zou kunnen zijn dat ik geen buggy/truggy heb , maar een baja 5b en drie savages , een hpi mt1 en een piktor miwi en dat zal daar niet echt lekker rijden denk ik :-? oh ja , bijna vergeten , ik heb ook nog een on-road old timer uit de jaren 70 , maar dat is alleen een roller :mrgreen:

Ik zou toch een truggy aanraden, Is fijner rijden en minder 'zenuwachtig'. Kiept niet zo snel om, is stabieler......

maar ieder zijn keus natuurlijk (truggy.nl leuke revieuws)

Heb jij ook echt met beiden ervaring...?

In mijn ervaring kiepen beiden niet snel om, buggy stuurt agressiever en dat is op zich er amusant, de truggy sturen is makkelijker...maar om nou te zeggen dat de buggy eerder omkiept? Ik denk dat ze beiden even snel omkiepen, maar goed dat is mijn persoonlijke mening ;)

Purmerend is idd. heel dicht bij , maar door mijn werk (wegenbouw) kan ik slecht lid worden van een vereniging :( , en ik heb zelf zoiets van ; als je lid ergens van word moet je er heen gaan ook , anders heeft het niet zoveel zin ;)

Een andere reden zou kunnen zijn dat ik geen buggy/truggy heb , maar een baja 5b en drie savages , een hpi mt1 en een piktor miwi en dat zal daar niet echt lekker rijden denk ik :-? oh ja , bijna vergeten , ik heb ook nog een on-road old timer uit de jaren 70 , maar dat is alleen een roller :mrgreen:

LOL, ik dacht even dat jij de TS was.... ;)
Ik zit schijnbaar weer eens te slapen hier.

Back