Dank. Ga ik hem ook van een 2 mm balsa maken, een stuk eenvoudiger dan 2 x 1mm indekking. En dan nu weer verder met de Purito. Het ziet er al goed uit.
Klaar is hij. Gisteren de Purito met langere romp en grotere spoilers ingevlogen. Met 420 gram een perfecte kist.
De Purito is ruwbouw klaar. Nu vooral trim en schuurwerk. En nog wat spullen halen bij Prowing de 26e
De bouw ligt fff stil. Ben nu op vacantie. Nog wel de vleugel geschuurd. De passing is super Kon het niet laten om ook nog een gebouwde en gefoliede versie te bestellen bij Stefan Schweiger. Eind van het jaar nog één erbij. Dan heb ik 2 standaard versies en 1 lichte. Als reserve heb ik dan nog een Prime RES 2 voor als het stevig waait. Volgend jaar weer wedstrijden vliegen.
Vorige week de gebouwde Purito van Josef Schweiger afgeleverd. Ziet er super uit. Nog getwijfeld over de servo’s voor de aansturing van de staart, maar toch voor de Cha DS06 gegaan. Ook voor de spoilers. Ze draaien zeer soepel en een super goeie resolutie Nu verder met de spoiler servo’s
Ik heb er ook weer 1 klaar Dit keer een E versie. 458 gram Kijken of ik hem morgen of maandag kan invliegen.