Waar kan ik die krijgen, een pratende kalender??? Bedankt, ik zal gelijk het aan mijn kalender vertellen!!
hallo ik wil via deze weg even kijken wat jullie van die bak met water vinden die in de hal staat. Ik vond het wel grappig voor een paar keer,maar vind hem nu toch wel erg vervelend hij neemt wel erg veel ruimte in beslag en hij lekt ook nog volgens mij. En de kans dat je in de bak komt met water of zo als ik afgelopen woensdag er naast maar dan toch nog in het water is best groot. dus wie vind dat die bak met water er nu lang genoeg heeft gestaan. imre
Ik heb geen problemen met die bak en ik krijg nog 2,50 eurie van je omdat je gevlogen hebt. Dit probleem kan je ook terplekke vragen aan de mensen denk ik maar heb geen probleem als je dit op het forum aankaart. De bak is i.d.d lek en dat gaat ook gerepareerd worden als ik er even de tijd voor kan vinden. hans
nou als je dat vliegen noemt ik heb een poging gedaan en die is mislukt dus technies gezien heb ik niet gevlogen hoor hans, maar ik begrijp dat jij er geen probleem mee hebt het is jou iedee maar er zij meer mensen die hem niet zo fijn vinden en op het forum berijk je nu een maal meer mensen denk ik dan die paar die er woensdag waren ,denk je ook niet als ze teminsten hum meenig durven te geven ik wel en als we het toch over die 2.50 hebben 2 uur heli vliegen en een half uur vliegtuig is 2.50 wel er duur voor en half uur vliegtuig vliegen volgens mij is voor een half uur dan 1 euro maar je krijcht je 2.50 wel wees niet bang maar dat is wel de laatste keer dat ik er ben geweest als vlieger. imre
Je hebt het zelf voorgesteld die 2,50. Daar was ik het mee eens. Als je eerst had betaald en als dan het vliegen mislukt door wat voor reden dan ook dan ben ik niet moeilijk om het geld wat betaald is terug te geven. Heb ik wel eens meer gedaan bij mensen waar het binnen 1 minuut fout ging.
zou als ik al zij je krijcht je 2.50 wel maar het was jou voorstel ik vroeg aan jou wat kost het mij om een half uurtje te vliegen en jij zij 2.50 en ik zij zo dan ben je wel duur maar ik heb toen verder niets gezecht duus ben ik er mee eens gegaan maar zo als ik al zij je krijcht je 2.50 geen probleem . maar zo lang die bak er is vlieg ik niet meer wand ik vind hem nu wel vervelend hij maak de hal voor de helft klijner om te vliegen . imre
Hoi mannen, Kan het er eigenlijk wel mee eens zijn : ik heb door die bak water al 2 ontvangers naar de kl**e en dat terwijl ik gewoon op het land/in de hal wil vliegen. Ook deze week moest ik op het water landen (motortje had te weinig power : versleten denk ik). Maar dan zuigt je vliegtuig zich binnen een paar seconden vol water en zit je electronica ook half onder water. Normaal had ik er een andere motor opgezet en was weer verder gevlogen, maar nu was alles (al weer) kapot en kon ik meteen stoppen met vliegen. Verder denk ik dat het vliegen en heli wat eerlijker zou moeten worden verdeeld : dan komen mensen die alleen voor vliegen komen ook aan bod. Nu er is immers maar 1x keer een half uur. Moet je iets repareren of je accu laden dan is het die avond dus meteen voorbij. Ik stel daarom voor : 20:00 - 20:45 heli 20:45 - 21:15 vliegtuig 21:15 - 21:45 heli 21:45 - 22:15 vliegtuig 22:15 - 22:45 heli 22:45 is realistisch : in de praktijk komt het nooit voor dat de tent al om 22:30 dichtgaat, dus dat moet best kunnen. Dan zijn er wat meer mensen tevreden en gaan er misschien ook wel meer mensen vliegen dan nu, omdat het nu toch eigenlijk de moeite niet is. Kees L. PS: ik vind 2.50 ook wel een beetje duur voor maar (maximaal) 1/5 deel van de avond 1 EUR zou eerlijker zijn .....
Ik denk dat het indoorvliegen met vliegtuigen geen doorgang meer gaat krijgen. M.a.w het wordt afgeschaft. Er wordt dus alleen nog maar met MICRO HELI'S gevlogen!!!!!!!
Overdrijven we nu niet een beetje? Ik kan me best voorstellen dat die bak een probleem kan vormen maar ik denk niet dat het voor de meesten ook daadwerkelijk een probleem is. Verder zou ik het jammer vinden als er niet meer met vliegtuigen gevlogen kan worden, al vlieg ik normaal gesproken alleen met micro heli.
Jammer dat het vliegen nu wordt afgeschaft, ik vind het allebei wel leuk. Hannesie : waarom heb je dit zo snel beslist ? Het lijkt wel of je boos bent Kees L
ja daar lijkt het inderdaat op, het gaat niet alleen maar om vliegtuigen ik denk dat er ook een hele boel mensen met heli vliegen het een probleem vinden die bak, ik heb mensen boos weg zien gaan omdat hun heli in het water viel imre
Heb net mijn eerste indoor-flyers gebouwd en wil daar graag mee kunnen vliegen in Delft.. alleen maar heli-vliegen lijkt mij toch een beetje eentonig? Anton
Mensen waar zijn we mee bezig, we zijn allemaal volwassen en geen kleine zeurderige kleuters meer. Waar gaat dit over, over die lullige €2.50 of die waterbak. Hannesie probeert het iedereen na de zin te maken (vrijwillig neem ik aan) en daar heb ik respekt voor. Ik vlieg zelf meestal maar een 20 min. omdat een ander op het zelfde kanaal ook graag wil vliegen dus ga ik niet lopen zeuren om een paar euro en de ruimte moet toch worden betaald en ik kom ook voor de gezelligheid. Dus mensen hou het gezellig. :celebrate:
jammer dat het om de 2 weken is, vorige keer kon ik namelijk niet, dus dat wordt dan 2 weken wachten ;( tja, van mij mag die waterbak ook weg hoor, ik vind dat het alleen voor micro's en 450 size moet zijn maar dat is mijn mening wat is die 2.50 nou? waarom maak je daar een probleem van, lol? @imre het is ik zei en niet ik zij
nou het gaat dus over die waterbak bier ton ,ik was benieuwd wie die waterbak ook verveelend vond maar hans begon over die 2.50 maar ik denk nog steed dat er meer mensen zijn die die bak verveelend vinden.
Ik vind die waterbak ook niet zo prettig, bij het invliegen van een nieuwe kist had ik grote zorgen om niet in die bak te belanden.. Het was leuk om watervliegtuigen te zien maar inmiddels zijn er al veel andere vliegtuigen ongewild in die bak beland. Misschien tijdelijk een waterbak neerzetten maar niet het hele jaar door?
Het voorstel van Kees om de vliegtijden aan te passen zodat er meer met gewone vliegtuigen gevlogen kan worden spreekt mij ook wel aan.
hallo ik wil via deze weg even kijken wat jullie van die bak met water vinden die in de hal staat. Ik vond het wel grappig voor een paar keer,maar vind hem nu toch wel erg vervelend hij neemt wel erg veel ruimte in beslag en hij lekt ook nog volgens mij. En de kans dat je in de bak komt met water of zo als ik afgelopen woensdag er naast maar dan toch nog in het water is best groot. dus wie vind dat die bak met water er nu lang genoeg heeft gestaan. imre