Wow, zo'n ontzettend gaaf ding is dit. Zag hem al een paar keer op het mk forum. Als ik ooit nog eens mijn quad zat ben, dan komt er ook zo 1! Dus een bouwverslag is altijd welkom...
Vlot gebouwd! Hij ziet er Hitech uit. Wat is nu het voordeel van deze voor het fotograferen/filmen? Vooral de 360 graden draaibare mount? En waarom is de ontbrekende rol niet belangrijk? Is daar een andere oplossing voor? Zelf vind ik een gestabiliseerde rol beweging juist één van de belangrijkste optie's aan een mount. Vriendelijke groeten, Aldert
Hoi Deze week, druk bezig geweest om alles af te krijgen.... De eerste vluchten zijn gemaakt.....pffff wat een power, basis instellingen, daarover zijn we nu redelijk tevreden. Nu verder met gps en dergelijke instellen. Groet, Richard
Tjonge jonge, indrukwekkend. Wat ik me nou afvraag zitten die motoren elkaar niet in de weg? Ik bedoel lucht technisch (??) gezien dan. Is het niet beter om ze alle 6 een plek te geven ipv de 1 onder de andere? Offtopic ik weet het maar vroeg het mezelf af. Wat voor camera gaat eronder en wat weegt dat allemaal dan?? Groet, NodriRC
Hoi De motoren zitten (gelukkig) elkaar niet in de weg... We hebben meerdere camera's, Video: Sony full hd cam Jvc full hd cam pro Foto: Nikon D300+ 50 mm 1.8 Canon G12 Deze camera's zijn draadloos (dmv zender) te bedienen. Totaal gewicht afhankelijk, welke camera, tussen de 2500 en 3500 gram Groet, Richard