Bedankt voor de complimenten! Mocht er interesse zijn in een frame als deze, kan je mij via de PM benaderen!
Zou eventueel kunnen, scheelt 20 gram op het geheel. Hij is nu al mooi 250 gram, en we gaan zo maar eens kijken hoe en wat.
En hij vliegt, althands, hij vloog. Net in de kamer een beetje lopen spelen, is één van de motoren uit zijn voet los geschoten. Hierdoor zijn twee propellors tegen de armen aangekomen, en in stukken gebroken. Morgen maar opnieuw vast zetten, verder is het een vet ding!
Jammer, ik had je kunnen waarschuwen ... Ik heb zelf de motortjes nog niet gebruikt, maar had erover gelezen. Ik denk dat ik daarom ook de bekende geel/oranje 16g motortjes ga gebruiken vanwege de motormount. Ik stuur je morgen nog even een PM'etje met wat vragen en alvast proficiat met je quad. Echt heel mooi werk en dat water was inderdaad een goede oplossing... geen last gehad van juik op je handen na het frezen/bouwen? Groeten,
Ach ja, de schade waren twee propellers. Zojuist de motor beter gefixeerd in de motormount, nu zullen ze niet meer los mogen komen. Wat betreft de jeuk, beetje toen ik de spullen eruit haalde, net als tijdens het vijlen/schuren. Niks noemenswaardig.
Beter laat dan nooit maar vanaf vandaag zijn de 3D bestanden van de QRM quadcopter te downloaden van mijn website. Ze zijn verpakt in een 7MB RAR bestand. http://files.datmartens.com/QRM 3D Solidworks Model.rar Voel je vrij hem te downloaden of de hyperlink met bekende te delen.
Mannen bedankt voor het schitterende frame. De CNC frees machine ma eens in de gang gezet. Hopelijk lukt het om er wa ledjes tussen te steken. Leeg framepje +/- 40 gram. Ondertussen alles besteld en zou al onderweg zijn naar den Belgique.
Als alles binnen is en vliegend komt er zeker een filmpje. ben van plan er een Naze32 bordje (ligt hier toch ma stof te happen) op te zetten dus moet normaal wel zeer lekker te vliegen zijn als ie ingedialed geraakt. Keep u posted. Cherio Tim