R.M.T. cold

Discussie in 'Turbine aangedreven' gestart door Rene microturbine, 28 feb 2008.

1. G J Broekhuizen

G J Broekhuizen

Lid geworden:
    12 jul 2004
    R.m.t Gold

met vriendelijke groet

Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  2. G J Broekhuizen

G J Broekhuizen

Lid geworden:
    12 jul 2004
    rmc turbine

met vriendelijke groet Gerrit jan

3. Rene microturbine

Rene microturbine

Lid geworden:
    13 jun 2004
    inspectie

Hoi GerritJan,vanmiddag de turbine in tt geplaatst en laten draaien.
    Ik wil toch de oude lagers vervangen,de kogels hebben al heel veel mee moeten maken en ik wil geen risico lopen dat de turbo ploft.
    De turbine start supper snel en draaid verder koel.
    Ook kwamen we er achter als we de uitleeskastje te dicht bij de ontvanger leggen de turbine een eigen leven gaat leiden.
    Dus allemaal kleine dingetjes waar op gelet moet worden.

groetjes Rene .

4. Jaap Gaasbeek

Jaap Gaasbeek

Lid geworden:
    22 apr 2006
    @gertjannijsink

Jij snapt hem denk ik, weet ik zekers trouwens, dat gezeik zijn we nu wel helemaal een beetje zat hier na 5 jaar met dat testen enz enz enz enz enz enz enz enz van Reneetje oftewel KNIBBEL, Henk is KNABBEL trouwens pffffffffffffffffffffff mannen laat nu eens wat zien hier, zoals foto`s van wat jullie nu hebben gemaakt en hoe en ga nu niet vertellen dat kun je zien op onze of mijn site daar zien we alleen maar onzin en blote vrouwen dat heeft niets met onze hobby te maken, is gewoon onzin dus gassie, alhoewel hihi.

hoi rene,

we hebben nu al vele foto,s gezien van je motor (prachtig natuurlijk) maar waneer gaat dat ding nou eens de lucht in?
    hoppata vliegen met die handel

groeten gj

Graag verneem ik/wij dus liever niets eerder wat van jullie als dat jullie hebben gevlogen snappie

5. nijsinkgj

nijsinkgj

Lid geworden:
    13 feb 2005
    dat had iets genuanceerder (of hoe je dat ook schrijft) gekund japie.

6. verfbrander

verfbrander

Lid geworden:
    23 dec 2005
    Rene,

Lekker blijven testen, totdat alles goed is. Gewoon geen risico nemen, trouwens als je dit onderdeel van de hobby leuk vindt en om redenen die je zelf zal hebben, daar heeft niemand wat mee te maken.
    Laat je niet opjagen, niet op het veld en niet middels niets zeggend geouwehoer op het forum.

groet,
    Jacques

7. butler

butler

Lid geworden:
    5 dec 2005

Zeg Jaap was jij ook niet bezig met turbines bouwen?:confused:
    Waarom horen wij daar niets meer van?
    En vliegt je airliner al?
    Begin bij je zelf voordat je de wereld verbeterd:worship:

gr Maikel

8. JOCHEMPIE

JOCHEMPIE

Lid geworden:
    13 jun 2007
    Hallo Rene,

Ik volg dit forum al geruime tijd en heb de indruk dat er mensen zijn die andere niet in hun waarde kunnen laten. Laat je niet van de wijs brengen en doe gewoon waar je zin in hebt, al duurt het jaren. Jammer dat mensen op een bepaalde tijd neigen terug te gaan naar kleuterklasmentaliteit. Dus meneer GAASBEEK plaats eens een filmpje van wat vliegwerk van jezelf.

Groetjes,
    JOCHEM

9. wimpy

wimpy

Lid geworden:
    21 dec 2004
    hoi,

wil eventjes ook een reactie kwijt,
    ben nu ook zelf met turbine begonnen en het is echt geen speelgoed hoor , als je weet hoeveel kracht er achter zo een motor zit en te weten dat daar die motor die nog geen meter van je verwijderd staat wel 124000 toeren draaid mag het wel degelijk in orde zijn ,

dus gun jezelf de tijd die je nodig acht om alles op een veilige manier in te bouwen en te testen , tenslotte kan er ook veel en ernstig iets fout gaan.

rene doe zo verder en op tijd en stond zien we wel wat er van geworden is .

gtjs
    wim

10. henkbraam

henkbraam

Lid geworden:
    11 jul 2004
    wij maken er geen haastwerk van hoor.nog even op goed weer wachten en dan gaat tie de lucht in.gr henk

11. verfbrander

verfbrander

Lid geworden:
    23 dec 2005
    Zo ist...
    Het is maar hobbie.. en ontspanning.. en plezier...

Maar we zijn benieuwd ( op degoede afloop van de maiden):):)

Jacques

12. Jaap Gaasbeek

Jaap Gaasbeek

Lid geworden:
    22 apr 2006
    testen testen testen

Hoi,

Wel blijven testen testen testen teste testen natuurlijk, oftewel lekker blijven plakken (AH), Knibbel en Knabbel.

@Gertjan

Je weet hoe ik ben en ook prive niks mis mee, gewoon recht voor zijn raap en geen onzin gedoe, dan weet je waar je aan toe bent, sommige kunnen daar niet tegen, jammer dan, de groeten met die mannnen.

Ik ga mijn eigen weg in dit turbine wereldje en tot op heden bevalt me dat prima moet ik zeggen, ik heb aan niemand hier verantwoording af te leggen over wat ik doe of wat ik maak enz enz en het is aan mij of ik het hier vermeld icl foto`s wel of niet, ik ben lekker bezig op mijn manier en dat kunnen anderen niet zeggen denk ik.

Wel heb ik heelveel respect voor degene die hier hun ervaringen incl foto`s plaatsen hier op het forum (Gerald en Martin ) en daar genieten vele van ons van en natuurlijk ook ik.

Ook ik heb dat gedaan, maar ik heb het wel gezien hier om zoveel tijd te besteden aan foto`s te maken en stukjes te schrijfen voor mensen die, niets hier te vertellen hebben en alleen ma kijken en lezen en verder geen toegevoede waarde hebben en onzin vertellen omdat ze gewoon wat willen (onzin dus ) vertellen. Het is natuurlijk jammer dat ik er ben mee gestopt.

Daar ik vele pbtjes heb ontvangen waar ze mij bedankte hoe ik sommige dingen maakte en daar uitvoerig over informeerde hier op het forum en prive en dat die mannen er veel van geleerd hebben, daar is dit forum voor gelooof ik toch daar ga ik voor.

Maar er zijn er een paar die lekker geheimzinnig bezig zijn, niet dat we er niet achter komen omdat deze wereld wel heel klien is, die sukkels sturen dan een pbtje incl foto wat wij hier niet openbaar mogen zien, dat noem ik dus nemen en niet geven en dat noemen we hier HOBBY denk het niet, of is uw mening hier anders, laat het weten, ik zal het u laten zien en u kunt het ook lezen in de topicks trouwens.

Ik ga voor mijn hobby SORRY

En kijk niet naar de tijd van plaatsing daar heb ik u geen verantwoording voor af te leggen

Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  13. G J Broekhuizen

G J Broekhuizen

Lid geworden:
    12 jul 2004
    je vervuilt dit draadje

Jaap als je de volgende keer eerst eens toe stemming vraagt aan de plaatser van dit draadje
    Om wat text neer te zetten
    Krijgen we hier niet van die verhalen die nergens op slaan.

Gr Gerrit Jan

Deel Deze Pagina