RACO2000 topic

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door HT-turbo, 15 nov 2009.

1. bajabaja

bajabaja Guest

Ik zit met exact hetzelfde ^

Volgens 'het weer' wordt het vanmiddag vrij aardig met 'brede opklaringen', dus ik wil wel gaan. Alleen niet als het een modderpoel is :(

edit*
    Heb net even gebeld naar dhr Henk, en het is er nu zonnig, maar baan is wel nat geworden vannacht . Ze zijn nu de baan aan het droogmaken , als ik het goed begrepen heb.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2010
  2. Sco

Sco

Lid geworden:
    31 mei 2009
    hier straalt het al vanaf een uur of 9 .
    jammer maar helaas , als ik wat meer had geweten dan had ik me vanochtend laten afzetten daar .
    de hele winter horen we hier in deze post de staat van de baan , en nu horen we nix
    en nu is de familie ook weg met de auto en volgendeweek kan ik ook niet !!!

3. bajabaja

bajabaja Guest

hmm ik denk dat ik toch even ga kijken. Hier begint het nu ook op te klaren en ik heb geen zin om wéér een hele dag te zitten arma2 'en :D

Nog even voor de duidelijkheid, henk zei wel dat hij dacht dat er vanmiddag wel gereden kon worden hoor .

4. Sco

Sco

Lid geworden:
    31 mei 2009
    mja , heb geen zin om een half dagje te gaan want t kost allemaal al duur , of ik nou een hele of een halfe dag ga , het kost zowiezo 50 euries , tanken ,entree en wat te drinken en dan is het weer gedaan , dan kies ik toch voor een hele dag voor het zelfde geld

5. bajabaja

bajabaja Guest

ah watje, ik betaal de biertjes wel :D

Heb genoeg geld uitgespaard door het hele weekend binnen te zitten dus heb nog wat over

6. Sco

Sco

Lid geworden:
    31 mei 2009
    lol
    als ik gewoon op tijd had geweten hoe of wat dan had ik er om 9 uur geweest , maar ik heb nog rekening te houden hier met mijn familie , want me vrouwtje moet 2 uur in de auto zitten voor mijn pleziertje terwijl ze 6 dagen in de week werkt en ook haar ding wil doen , maar ik kan het gewoon niet maken om om 12 uur mij weg laten brengen en om 5 uur weer op te laten halen , dan heeft ze op dr vrije zondag maar 3 uurtjes voor haar zelf
    ik wil gewoon waar voor me poen hihihi , want als je op de wallen na een kwartier al eruit geflikkert word voor je 50 euries of je mag de hele dag blijven voor die 50 lol

7. bajabaja

bajabaja Guest

allright, ik zit zelf ook nog te twijfelen eigenlijk.
    Heb net nog even gebeld, baan is over een half uurtje/uurtje droog , weet alleen niet hoe druk het is natuurlijk.

edit* Komen er nog meer mensen rijden toevallig ?

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2010
  8. Sco

Sco

Lid geworden:
    31 mei 2009
    drukte maakt niet uit , ze gaan vanzelf wel aan de kant , TOTAL CHAOS hihihi

9. bajabaja

bajabaja Guest

Nee ik bedoel eigenlijk andersom , met dit weer en zo .

10. Heji

Heji

Lid geworden:
    12 apr 2006
    Hey Scott en de andere

Op de raco site staat een telefoonnummer welke op zaterdag en zondag aanstaat om dit soort dingen uit te sluiten

Raco2000 - Contact

0653270356

dus volgende keer gewoon even bellen.

vandaag ben ik meerdere malen gebeld.

zijn vanmorgen bezig geweest om de baan berijbaar te maken en dat is wederom gelukt.

Dus voor de volgende keren gewoon even bellen

Mzzl Henk

11. Sco

Sco

Lid geworden:
    31 mei 2009
    mja ik heb al een nummer , maar zat eigenlijk braaf te wachten op een post in deze topic “it geht oan” :p

12. Heji

Heji

Lid geworden:
    12 apr 2006
    Helaas was vanmorgen al weer vroeg weg richting RaCo en wist niet hoe de baan er bijlag

volgende keer beter

Mzzl Henk

13. Heji

Heji

Lid geworden:
    12 apr 2006
    Raco is morgen open

Baan lag er vanmiddag perfect bij

Mzzl en tot morgen

Henk

14. Sco

Sco

Lid geworden:
    31 mei 2009
    jammer genoeg moet ik morgen overslaan :( , me vrouwtje gaat morgen al om 6 uur weg naar een of andere paarden wedstrijd

veel plezier iedereen morgen

15. bajabaja

bajabaja Guest

mooi

16. bajabaja

bajabaja Guest

Gelukkig, beide servo's nog heel. Ik dacht al zou wel weer heel erg sh^t zijn anders :)

Spiebanen van de heveltjes eraf. Had verwacht dat ze op het uitgaande asje van de servo eerder kapot zouden gaan dus niet eens gekeken naar de heveltjes .

Ik ga ook geen aluminium heveltjes bestellen, als deze dingetjes bij een botsing kapot gaan vind ik het wel prima, houd ik er gewoon een paar op reserve.

Rest nog, schokbreker, en voetpakking :(

17. Sco

Sco

Lid geworden:
    31 mei 2009
    volgens mij zou je servosaver de grootste klappen op moeten vangen , misschien moet je dat even nakijken
    en ja , alu heveltjes zijn natuurlijk sterker en directer :)

heb je je een beetje vermaakt vandaag ?

greetz

18. bajabaja

bajabaja Guest

jazeker hoor, bijna 2 tankjes leeg dus viel niet tegen . Ook geen regen gehad dus zeker goed.

Ja ik klapte 2x op dezelfde pijp, die ene net voor de bocht net na het laatste spring heuveltje. :(

Ik ben bang dat als ik er een alu heveltje tussen zet, er in de plaats van het heveltje iets anders kapot gaat ?

19. savage .26 picco

savage .26 picco Forum veteraan

Lid geworden:
    12 okt 2004
    Als je de hevels vervangt voor alu zul je eerder de servo zelf slopen , de servosaver kan maar een berpekte hoeveelheid energie verwerken ;)

Voor toepassingen op het gas of kleinere auto's kan het wel een alu hevel , op de bigscale zou ik het niet toepassen ....

20. EBT_The_Tank

EBT_The_Tank

Lid geworden:
    18 aug 2009
    werkt bij anders nog steeds perfect hoor me alu heveltje op me mb pro en geloof mij die voorwielen hebben al heel wat te verduren gehad.

Deel Deze Pagina