Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Een schermafbeelding op de telefoon dan deze zo opslaan geknipt precies wat je wilt printen. En dat naar de pc naar mezelf gemaild. En de printgrote in een teken programma aangepast in de maat die ik wilde.
De breedte was tussen raampjes en zelfde hoogte en met een gewone inktjet printer. Wel doorzichtig papier of clear papier kopen. Er is ook met witte ondergrond. Eerst wat op gewoon papier proberen. Staat ook veel op YouTube. Dan een denk speciale vernis er over en goed laten drogen. Dan 1 minuut in lauw water en er op laten glijden voorzichtig met je vingers. Grote meet je op wat op je boot moet komen. Of ergens anders op.
Het kan ook evt op een laserprinter.
Ik hoop dat het straks een beetje blijft zitten met het varen. Ik zou dan misschien nog wat kunnen proberen met blanke lak.
Hier een link waar ik veel aan had.
Gr Hans
blanke lak erover is volgens mij wel gebruikelijk, ook om verkleuren te voorkomen. Wel eerst testen op een veilig stukje: je wilt niet dat het soort lak je decal opfrommelt natuurlijk.