Radiografie

• Topicstarter Topicstarter MR.Pitts
  • Startdatum Startdatum
M

MR.Pitts

Guest
Hey,

Ik ben maar een beginner in de Modelbouw en weet niet hoe ik een afstandsbestuurbare vliegtuig, afstands bestuurbaar moet maken en ik weet niet hoe ik aan een goe aftstandsbediening kom voor een vliegtuig ik heb mijn vliegtuig al helemaal af met servo's enz... maar ik weet niet hoe ik er voor zorg dat ik hem aftsands bestuurbaar heb.
Ik ben echt een beginner dus plz verzend wat links met handleiding voor dit probleem.

Groet ;)

Hallo,

om te beginnen... waar woon je in de buurt, welke stad?
Beste is om eens bij een club te gaan kijken wat er allemaal te koop en te doen is.
Dan kan je misschien ook eens met een vliegtuig vliegen, kijken of je het echt leuk vind.
Ik weet niet wat je nu voor vliegtuig hebt maar mijn ervaring is dat de meeste vliegtuigjes die beginners kopen niet geschikt zijn om te leren vliegen.

Als je daar op de club bent kan je ook kijken wat voor soort zenders er gebruikt worden en misschien kan je wel een tweedehands setje overnemen.

Grts Gert-Jan
Amsterdam

ik woon in amsterdam net naast centrum en weet helemaal niks over radigrafie en over de radiografie zelf de twwede hands setje ik ben eens gaan kijken bij een winkeltje en vond daar zenders maar ik snap niet hoe ze werken.
ik heb uitleg over het radiografie zelf nodig en wil graag een leuk clubje vinden waar je niet voor hoeft te betalen ik zit krap trouwens dus.
ik heb plans voor een andere vliegtuigje gevonden en die is heel leuk het heet the super piper cub.
graag wat meer informatie ;)

ow vergeten te zeggen ik ben 11 jaar oud als ik zo'n club zomaar binnenstap wat zullen ze wel niet denken?!?

wat zullen ze wel niet denken?!?

Niet wat jij denkt!

Als jij daar binnenkom met je vliegtuig zullen ze waarschijnlijk gaan glimlachen en denken, YES, misschien een nieuw jeugdlid die we verder kunnen helpen.

Ga gewoon naar een club en je zult het zien.

Succes.

Teus

waar vind ik een club ``-,-?
en ik heb geen vliegtuig die helemaal af is.
kunnen jullie gewoon zeggen waar een club in amsterdam of vlakbij is want ik heb geen auto dus :help:

ICARUS modelbouwclub

Probeer daar eens zou ik zeggen. Een vliegtuig hoeft ook helemaal niet af te zijn om alsnog gebruik te kunnen maken van de kennis daar. Je hebt die kennis meestal harder nodig als hij nog niet af is.

Mr. Pitts,

Ik heb helemaal geen verstand van RC vliegtuigen, want ik vaar.
Ik heb dus de 2e link die Ron je heeft gegeven (zie een stukje hoger) geklikt en "Amsterdam" ingetypt in het onderste zoekvak (iets wat je zelf ook had kunnen doen.)
Ik krijg dan de volgende gegevens:
Er zijn 4 clubs gevonden met: zoekargument=amsterdam
A.L.C. Amsterdamse Luchtvaart Club, Noord-Holland, NL *** (2006-01-11)
homepage: geen, (club)e-mail:
Secr: Th van Tinteren
Bestevearstraat 177 hs
1055 TK Amsterdam
tel: 020-6829219 of 0654665740
Vliegterrein: FMS-vliegterrein in recreatiegebied Spaarnwoude.
Routeplanner naar vliegterrein
Directe link naar het vliegterrein in Google Earth
De Driedekker, Noord-Holland, NL *** (2001-01-21)
homepage: klik hier , (club)e-mail:
Secr: Bart Philips
Te Winkelhof 8
2105 TA Heemstede
tel: 023-5477188
Vliegterrein: Vijfhuizen + Amsterdam
Icarus Modelbouwclub Amsterdam, Noord-Holland, NL *** (2003-08-02)
Secr: Kees Romijn
Eva de Wildeplantsoen 1
1382 ME Weesp
tel: 0294 419550
Vliegterrein: Driedekker terrein in Vogelenzang
Routeplanner naar vliegterrein
Modelbouw Nieuw Bos & Lommer, Noord-Holland, NL *** (2003-01-08)
Secr: Modelbouw Nieuw Bos & Lommer
Wachterliedplantsoen 2
1055 SB Amsterdam
tel: 020-6821594
Vliegterrein: Ermelo
En zie!
Een aantal keer "Amsterdam" gevonden!

Wanneer je dit zelf doet, kun je ook nog de genoemde links volgen.

Zelf de volgende stap zetten!

Succes,

Wim

Leo ik heb de Icarus website gezien maar kan geen contact link vinden ik heb wel gezien hoeveel het kost voor lidmaatschap 22.75euro per jaar precies wat ik nodig waar kan ik contact opnemen met Icarus?

bedankt mensen dit is de eerste forum waa mensen me echt helpen ik hou van jullie en de forums sniff

ik heb Romijn net ge-mailt.
ik hoop dat ik wat meer informatie krijg van hem of haar.

Leer wat geduld te hebben, zeker in de modelbouw is dat geen overbodige luxe. En ik weet dat dat voor een 11 jarige niet altijd makkelijk is.

ja dat heb ik over het hoofd gezien oh en ik vind het gewoon leuk om rapidly te commenten op een forum kan ik beter contact dat bevorderd mijn geduld juist en ik doe ook aan origami en kirigami dus daarvan heb ik veel geduld.
:n00b:deze is zo lol!:hammer:deze ook:tank:en deze :P:P:P:P:P:P:P:P

Back