Raptor 30 naar 50 ombouwkit, Waar te koop?!

Hallo,

Ik zoek voor mijn raptor 30 een ombouwkit om er een 50er van te maken. Ik weet dat deze kits er zijn maar ik kan er nergens een vinden? Liefst nl maar buitenland mag ook (dan liefst europa ivm douane)

Mvg jesse

De kit die thunder tiger daarvoor had is uit productie zoals ik op Runryder lees.

Hier in ieder geval de lijst met onderdelen die je moet vervangen:

http://mmi.tudelft.nl/~wouter/helipage/docs/raptor/rap50upgrade.pdf

Edit:

Fastlad (Engeland) heeft em in zn assortiment maar wel in backorder.

Raptor 30 - 50 Conversion Kit

Misschien even via de mail contacten met de vraag of ze er nog aan kunnen komen.

Maar als je de motor ook wilt vervangen voor bijv een OS hyper dan kan je misschien beter op zoek naar een goede 2e hands raptor 50 zonder electronica. Ben je waarschijnlijk goedkoper uit...

Succes kerel!

Laatst bewerkt:
Klopt wat je zegt jonkje, dat de motor vervangen moest worden wist ik. Daar je goede 50 motorren uit china kan importeren voor een scheet en drie knikkers en de ombouwset naar horen zeggen maximaal 100 euro kost ben ik toch goedkoper uit met zon conversiekit, alleen heb ik geen idee waar je deze kan kopen.

Mvg

Dag Jesse,

Ik heb een omgebouwde R50 staan die ik eventueel kaal wil verkopen (euro 90,= excl. verzending).
Op die manier heb je de benodigde onderdelen en een hoop spares.
Heli is voorzien van Quick UK koppeling, tuimerlschijf en rotor middenstuk.
Er zitten alleen geen rotorbladen bij (maar aan de houten bladen uit de ombouwkit heb je toch niet zoeveel)

Stuur maar een PB

Ruud

rslijpen zei:
Typefoutje.
Moet zijn: Quick-UK ventilator, tuimelschijf en rotor middenstuk.

Ruud

Kan je ook gewoon veranderen in je vorige post door op 'edit' te drukken rechtonderaan in je postvenstertje.

Back