RBC Micro P51

En net te hroen gekregen dat quartel hem helemaal niet heeft, nooit gaat krijgen en dat ik mijn geld weer terug krijg......jammer......

edit: !#$^@$%&%$* wat een anticlimax!!! Het zaadje is geplant! Nu wordt het zoeken naar een vergelijkbaar kistje...iemand tips?

Laatst bewerkt:
dat wordt wachten tot de RCME uit komt met de tekening van ton er in......

ps die is te koop bij de international magazine store in antwerpen............

gr

vincent

heb dit model voorheen gevlogen erg leuk model en daarom ben ik ook al een tijdje op zoek naar dit model, of een van de andere 2 .had ook al bij rbc zelf geinformeerd maar hij maakt ze niet meer en heeft ook geen tekeningen meer.dus ook ik hou me aanbevolen voor tekeningen.

geoffrey

even een simpel ideetje: Ton heeft nog wel 2 andere micro warbirdjes liggen, ongebouwd. Ik dacht de Zero, en de ander weet ik niet meer.
Ik wil evt wel een keer de spantjes en ribjes onder de scanner leggen, dan kun je die in ieder geval zelf snijden. De rest van het bouwen moet dan ook niet al te moeilijk zijn.
Ideetje Ton?

En anders gewoon lekker doortekenen en zorgen dat het er in mei of juni instaat. Dan hebben wij een hoop lol deze zomer!

even een simpel ideetje: Ton heeft nog wel 2 andere micro warbirdjes liggen, ongebouwd. Ik dacht de Zero, en de ander weet ik niet meer.
Ik wil evt wel een keer de spantjes en ribjes onder de scanner leggen, dan kun je die in ieder geval zelf snijden. De rest van het bouwen moet dan ook niet al te moeilijk zijn.
Ideetje Ton?

En anders gewoon lekker doortekenen en zorgen dat het er in mei of juni instaat. Dan hebben wij een hoop lol deze zomer!

dit lijkt me een erg leuk idee

geoffrey

Weet niet of dat te halen is maar ben lekker aan het tekenen en je weet maar nooit, heb al een leuk beginnetje in Cad staan:mrgreen:.

Ton

Ga zo door Ton!
Als er prototypes gebouwd moeten worden weet je me te vinden...
Ik ben er helemaal klaar voor om te combatten!

ik heb net nog even contact gehad met rbc de voorheen verkopers/makers van deze modellen met de vraag of ze ze nog kunnen maken dit was zijn antwoord

Hallo Geoffrey

als er genoeg vraag is kunnen wij snel een serie maken hoor wij hebben alle gegevens nog , ik denk minstens stuk of 10 zo

laat maar horen

Best Regards

Rob Bulk

dus als er genoeg vraag naar is kan de productie weer starten
wie heeft er nog meer interessen ???????

geoffrey

Ik ben er goed voor een en mocht er uiteindelijk een mannetje tekort komen ook wel 2 haha (ondanks dat ik net een charterle heb besteld)

Leuk! Welke modellen gaan ze weer frezen? Want er waren meer modellen dan alleen de Mustang dacht ik? In ieder geval houd ik mij aanbevolen voor een kitje, altijd leuk. :)

Vinze,

Gaat helemaal goedkomen heb de smaak te pakken en bij het opnieuw opzetten van de Mustang nog wat meer 3views over zitten krassen.

En ja dan draai ik gelijk een beetje door en kan niet meer stoppen, geloof dat ik nu op iets van 15 varianten zit en ja de Zero zit daar natuurlijk ook bij.

Ton

super!! en nu maar wachten

ton, ben toch wel benieuwd wel 15 modelllen je al in je hoofd hebt.
ik heb zelf wel eens een geebee rompje voor de micro serie gemaakt op basis van een vleugel welke ik nog had.... vloog alleen voor geen metermaar ik denk dat dat meer aan mij lag als aan het model.

gr

vincent

Laatst bewerkt:
Back