Das mooi man, ik spuit hem in de kleuren van FELDMANN schwertransport te Zurich, welke kleuren combinatie neem jij.Goedenavond bas,
Ik krijg concurrentie... ben ook druk bezig met het bouwen van een SLT....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Das mooi man, ik spuit hem in de kleuren van FELDMANN schwertransport te Zurich, welke kleuren combinatie neem jij.Goedenavond bas,
Ik krijg concurrentie... ben ook druk bezig met het bouwen van een SLT....
Zaterdag18 Juni 2016 is er weer een rijdag van de RCindoorTRUCKERS te Berkel en Rodenrijs van 9:30 t/m 17:00 uur.
01- Bas
02- Michel
03- Cor Bakker
04- Kevin
05- Joel
06- Marcel Immerzeel
07- Jan Immerzeel
08- Willem
09- Benjamin
10-peter
11-jeroen ondervoor behoud
12-
13-
14-
15-
15 rijders is een ideaal aantal voor onze baan bezetting, we kunnen maximaal gaan tot 20, maar dan moeten er trucks op de tafel in de gang geplaatst worden ivm de drukte op de baan qua parkeergelegenheid. Ik hoop op jullie begrip hiervoor, en ga weer uit van een gezellige dag met matig motor geluid.
Zaterdag18 Juni 2016 is er weer een rijdag van de RCindoorTRUCKERS te Berkel en Rodenrijsvan 9:30 t/m 17:00 uur.
01- Bas
02- Michel
03- Cor Bakker
04- Kevin
05- Joel
06- Marcel Immerzeel
07- Jan Immerzeel
08- Ivar
09- Richard
10-volvocees
11-
12-
13-
14-
15-
15 rijders is een ideaal aantal voor onze baan bezetting, we kunnen maximaal gaan tot 20, maar dan moeten er trucks op de tafel in de gang geplaatst worden ivm de drukte op de baan qua parkeergelegenheid. Ik hoop op jullie begrip hiervoor, en ga weer uit van een gezellige dag met matig motor geluid.
Das mooi man, ik spuit hem in de kleuren van FELDMANN schwertransport te Zurich, welke kleuren combinatie neem jij.
Ben bezig van de firma Mammoet, naast deze ook bezig met een Arocs van dezelfde firma