RC Simulator USB driver?!

• Topicstarter Topicstarter Pilot-Red-10
  • Startdatum Startdatum
P

Pilot-Red-10

Guest
Hallo allemaal,

Gister van een kennis deze gekregen : CARSON MODEL-SPORT::Products::Flight models::Accessories::Produkt Details
want zijn cd was kwijt dus deed hij er niks meer mee...
Nou wil ik hem wel gebruiken , maar ik kan hem niet instaleren zonder driver cd... ik heb het hele internet afgezocht voor dit cdtje :
produktdetails.htm

Heeft iemand hem misschien liggen of is er tovh een goede link?

Alvast bedankt! :D

Dus ik kan dit via windows instaleren?
en zo ja hoe?
Sorry maar ik heb hier heel weinig verstand van :p
En FMS heb ik al

Laatst bewerkt door een moderator:
Ow,

Over die twee joysticks dat lukt niet!
Dat gaat over een gamepoort maar het is usb! kan ik misschien de poort aanpassen ofso?

jurian

Ow,

Over die twee joysticks dat lukt niet!
Dat gaat over een gamepoort maar het is usb! kan ik misschien de poort aanpassen ofso?

jurian

Joysticks gaan al "eeuwen" niet meet via de gamepoort maar gewoon via USB als "hid" (human-interface-device) ... je zou hem (of is het haar) terug moeten vinden onder "spel besturing" in het configuratie-scherm van XP (als je dat ten minste hebt) ...

Hallo,

Dat doe ik ook, Daar kan je spelbesturing toevoegen.
En als ik op 2 joysticks klik zegt hij dat de er geen spelpoort is ofzo.
Als ik zelf een configuratie maak dus 4 assen en geen knoppen ofzo zegt hij hetzelfde!
als ik bij apparaatbeheer naar hid compatibel spelbesturing ga : DIT APPARAAT WERKT CORRECT....

Ik snap het nu echt niet meer...

Ik heb Windows xp professional met service pack 2 & 3...
Hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen :p

Je kan in XP manueel een spelbesturing configureren op de zelfde wijze als dirk al aanhaalde.

In plaats van windows automatisch de driver te laten installeren kies je de optie zelf een stuurprogramma selecteren. Daarna "zender" manueel configureren.

Stevo

Laatst bewerkt:
Oke,

Dat snap ik maar welk stuurprogramma moet ik hem laten installeren?
Als ik via config scherm naar spelbesturing ga en er 1 wil toevoegen , kan dat niet omdat hij de zender niet herkend als spelbesturing.

Bedankt voor jullie reacties

Als je jouw USB-apparaat (de zender) in de werkende computer steekt, dan moet XP al even later een melding laten zien: "Nieuwe hardware gevonden". Hij gaat dan ook eventueel vragen om drivers (automatisch of manueel). Als dit niet gebeurd, dan is wellicht jouw USB-zender kapot :shock:

Back