brutus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM 28 nov 2018 #61 Mee eens.... Moderators? Lezen jullie mee?
WillydeWoofer Forum veteraan 28 nov 2018 #62 brutus zei: Mee eens.... Moderators? Lezen jullie mee? Klik om te vergroten... Mee eens.
eric_laermans PH-SAM 28 nov 2018 #63 serge pot zei: Wat de waarheid ook is dat kunnen we vanzelf lezen in de stentor ... Klik om te vergroten... Ik hoop dat je dit met enig cynisme zegt. Media mogen wat mij betreft wat voorzichtiger zijn, want de gevolgen liegen er (veelal) niet om.
serge pot zei: Wat de waarheid ook is dat kunnen we vanzelf lezen in de stentor ... Klik om te vergroten... Ik hoop dat je dit met enig cynisme zegt. Media mogen wat mij betreft wat voorzichtiger zijn, want de gevolgen liegen er (veelal) niet om.
Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan 1 dec 2018 #64 de wet zal zich uitspreken in de rcwings zaak het blijft zonde. aangezien hier alleen word gespeculeerd, slotje tot we horen hoe het zit...
de wet zal zich uitspreken in de rcwings zaak het blijft zonde. aangezien hier alleen word gespeculeerd, slotje tot we horen hoe het zit...