RcRallyCup 2009/2010 (RRC)

Bas,

Het inschrijfgeld bedraagt €5,= behalve in Gouda, daar is het €10,=. De opbrengsten gaan volledig naar de clubs die ook de hele dag organiseren inclusief de wedstrijdleiding.

Jasper

Murky,

Daar gaan wij als organisatie niet over. Wel is het in Gouda altijd zo dat we binnen kunnen zitten met alle rijders en dat is 's winters best lekker.

Jasper

Murky,

Daar gaan wij als organisatie niet over. Wel is het in Gouda altijd zo dat we binnen kunnen zitten met alle rijders en dat is 's winters best lekker.

Jasper

nee, dat snap ik.. en dat de opbrengsten naar de host gaan begrijp ik ook..
het kon zijn dat er een aantal dingen zijn die expliciet in gouda aanwezig zijn. wat het 2x hogere inschrijfgeld zou verklaren.

deze vraag komt/kwam puur uit nieuwschierigheid

Hoe laat kun je het cirquit op? Kan die info nergens vinden.

Oh dus als de rijders binnen mogen zitten mag de club 2 keer zoveel geld vragen?
Bij deze opteert de MVW daar ook voor!

Als dat gebeurt (hij doet het dus doe ik doe het ook) dan haak ik bij dezen af. Ik kom naar ERCE met 5 euro, is het dubbel keer ik direct om.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik geef ook niet aan dat het zou gebeuren het is alleen erg vreemd dat een club dus een hoger startgeld kan gaan innen tegenover de rest wat gewoon zeer oneerlijk is.
(Maar goed dat is een discussie voor de clubs & organisatie en niet wat jullie rijders in 1e instantie moet treffen)

Afijn ik wacht met smart op een antwoord van de organisatie want wij vinden dit niet kunnen als club zijnde. Als het een gevalletje is dat is het beleid van Gouda prima .... wedstrijden op de MVW betalen de rijders ook altijd 10 euro. Stellen dat gouda voorzieningen heeft is geen excuses in dit geval aangezien die op meerdere clubs ook aanwezig zijn.

Ik geef ook niet aan dat het zou gebeuren het is alleen erg vreemd dat een club dus een hoger startgeld kan gaan innen tegenover de rest wat gewoon zeer oneerlijk is.
(Maar goed dat is een discussie voor de clubs & organisatie en niet wat jullie rijders in 1e instantie moet treffen)

Afijn ik wacht met smart op een antwoord van de organisatie want wij vinden dit niet kunnen als club zijnde. Als het een gevalletje is dat is het beleid van Gouda prima .... wedstrijden op de MVW betalen de rijders ook altijd 10 euro. Stellen dat gouda voorzieningen heeft is geen excuses in dit geval aangezien die op meerdere clubs ook aanwezig zijn.
hoi pinky,

Ik heb het met de traxxas days ook naar mijn zin gehad en ik vind dat je hierin gelijk hebt.

groeten,

Richard

Op zich heb je wel een punt. Echter als de organisatie het tarief accepteert van een club kun je niet als andere club binnen 2 weken voor de start van de cup het tarief wijzigen.

Dat bedoelde ik, dus verkeerd opgenomen van mijn zijde.

Ik had sowieso een klei en/of zandbaan in gedachten. Had ik in het begin bij de rally cup ook, maar dat wordt op een vlakke ondergrond gereden denk ik, zo niet dan gaat dat ook niet door, ik ga niet op beton of asfalt jumpen…….Ik denk dat het verstandig is dat we het gewoon laten rusten en dat ik meer geschikt ben om alleen op een veldje rondjes te rijden……..Het had zo mooi kunnen zijn……Als dat gebeurt (hij doet het dus doe ik doe het ook) dan haak ik bij dezen af. Ik kom naar ERCE met 5 euro, is het dubbel keer ik direct om.

Ik geef ook niet aan dat het zou gebeuren het is alleen erg vreemd dat een club dus een hoger startgeld kan gaan innen tegenover de rest wat gewoon zeer oneerlijk is……Afijn ik wacht met smart op een antwoord van de organisatie want wij vinden dit niet kunnen als club zijnde. Als het een gevalletje is dat is het beleid van Gouda prima .... wedstrijden op de MVW betalen de rijders ook altijd 10 euro. Stellen dat gouda voorzieningen heeft is geen excuses in dit geval aangezien die op meerdere clubs ook aanwezig zijn.

Nou dat is dan nu weer fraai zeg, heeft “SCRT Pilot” zichzelf net over een on-road trauma heen geholpen, kan hij straks niet eens uitkomen op een off-road circuit, omdat men daar ook ineens 10euro gaat rekenen.

….nog 1 vraagje…..transponders?.....ikzelf heb nog geen transponder

Zo, gelukkig er toch nog een berichtje van gehalte, op alle circuits zijn transponders aanwezig, naar alle waarschijnlijkheid op Purmerend ook, helaas heb ik daar nog nooit gereden, dus dat weet ik niet zeker!!

@Per nee hoor simpel trek 1 lijn 5 euro probleem opgelost.
Let wel MVW maakt het niets uit wij zitten niet te wachten op 5 euro extra maar het staat wel een beetje raar tegenover andere clubs.

Wat de leen transponders betreft normaliter hebben wij ze niet maar ongetwijfeld kunnen wij de set weer lenen.

Per,

Zie je bij ERCE.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan Per ook kort samenvatten. Niet zeiken maar rijden!!!
Naar niemand toe persoonlijk bedoeld. Slechts een essentie.

Laatst bewerkt:
hallo allemaal... ik begrijp Pinky helemaal, persoonlijk heb ik helemaal geen probleem met 10 euro wat ik ook meer van deze tijd vind, maar daar gaat het in deze niet om. Ik realiseerde me het pas op het moment dat Jasper aangaf dat het in Gouda 10 euro is. Waarom is de vraag en ik zal het met de leden van de organisatie bespreken.

Hallo allemaal,

Het hogere bedrag dat in Gouda betaald moet worden hangt samen met de opzet van de vereniging. De kantine wordt gedeeld met diverse onderdelen van de speeltuinvereniging en moet door de club voor de Rallycup worden gehuurd. Hierdoor is de standaard €5,= inschrijfgeld niet kostendekkend en is er al jaren geleden met de club afgesproken dat zij een hoger inschrijfgeld rekenen. Dit is al vanaf het begin van de RC Rallycup zo.

Jasper

@Jasper maar nog niet eerder met andere clubs besproken ......

In ieder geval erg bezopen dat dit gebeurt en MVW accepteerd dit in ieder geval niet.
Wij maken ook (extra) kosten en nemen voor lief om het met 5 euro te doen terwijl wij normaliter ook 10 euro heffen.
Wij zien het als een investering voor later en ook wij hebben verplichtingen.

Wij gaan even overleggen hoe verder hiermee acceptabel is het in ieder geval dus niet.

Back