RcRallyCup 2009/2010 (RRC)

Ik sluit me ook aan bij de opmerking van Jerome. Volgens mij is het beschikbaar stellen van je club ook een groot deel een investering voor later. De cup is zo laagdrempelig opgezet dat iedereen enthousiast gemaakt wordt. Hier zit in mijn ogen voor een club als mvw (en anderen) aardig wat potentie in (ik ben in ieder geval enthousiast gemaakt door evenementen als deze).

Hoe de kostenstructuur van een vereniging in elkaar zit vind ik dan ook geen valide reden voor het heffen van dubbel inschrijfgeld. Volgens mij is de 5 euro ingesteld in het kader van de laagdrempeligheid en niet om kostendekkend te kunnen draaien. "Het is van het begin al zo" is geen argument.

Er zal in mijn ogen dus gewoon 1 lijn moeten worden getrokken.

Ik zou eerder als organisatie gebruik maken van een discussie als dit en aan gouda voorleggen: 5 Euro per rijder or leave it .....

Oh wacht laat het 10 euro blijven eigenlijk onze CV ketel is net kapot gegaan en moet vervangen worden ;) LOL!

….In ieder geval erg bezopen dat dit gebeurt, en MVW accepteerd dit in ieder geval niet…..Wij maken ook (extra) kosten en nemen voor lief om het met 5 euro te doen terwijl wij normaliter ook 10 euro heffen……ook wij hebben verplichtingen…….Wij gaan even overleggen hoe verder hiermee, acceptabel is het in ieder geval dus niet. Ik zou eerder als organisatie gebruik maken van een discussie als dit en aan gouda voorleggen: 5 Euro per rijder or leave it .....!!

Sowieso is dit niet de plaats voor ed discussie, deze hoort thuis op organisatorisch niveau, via E-mail.

Het “PR niveau” voor de rcrallycup zakt hier met de dag, tevens is het ook schadelijk voor de MVW zelf als club, met zo’n ondiplomatieke uitspraak als deze, in de richting van een collega club, zoals die van Gouda. Zij zullen net als ik wel eens willen weten, hoe bij jullie een ledenvergadering vergaat, als er om een stemming gevraagd wordt “take it, or leave it”!!

Het is een organisatorisch probleem, vecht het daar ook uit, via E-mail, bvd!!

Dat zou leuk zijn als Rallycup ons dan ook benaderd via email ..... nu blijkt dat alsnog steeds te lopen via een tussenpersoon.

Overdrijven ben je ook erg goed in Per om dingen uit zijn verband te rukken.
Het nivo hoeft niet te dalen als er gewoon duidelijke antwoorden komen op openlijke vragen. Wij vragen ons af waarom een club meer moet vragen voor dezelfde inspanning die andere clubs doen. We krijgen een antwoord retour van dit was altijd zo ... blijkbaar iemand vergeten de andere clubs hierover in te lichten?

Onze visie is vrij simpel: Rallygame moet laagdrempelig zijn toch ? maak dan ook geen onderscheid in startgelden aub.

Dat zou leuk zijn als Rallycup ons dan ook benaderd via email ..... nu blijkt dat alsnog steeds te lopen via een tussenpersoon.

Overdrijven ben je ook erg goed in Per om dingen uit zijn verband te rukken.
Het nivo hoeft niet te dalen als er gewoon duidelijke antwoorden komen op openlijke vragen. Wij vragen ons af waarom een club meer moet vragen voor dezelfde inspanning die andere clubs doen. We krijgen een antwoord retour van dit was altijd zo ... blijkbaar iemand vergeten de andere clubs hierover in te lichten?

Onze visie is vrij simpel: Rallygame moet laagdrempelig zijn toch ? maak dan ook geen onderscheid in startgelden aub.

Voor alle duidelijkheid; vorig seizoen was ik de tussenpersoon, maar vanaf het einde van het vorig seizoen ben ik mede verantwoordelijk voor de gang van zaken binnen de cup. Ik begrijp de beredenering van Jerome en ik begrijp ook dat als je als vereniging een extra ruimte moet huren om een cup door te kunnen laten gaan, er iets extra gevraagd wordt. Wat de investering van de vereniging betreft kun je de 2 verenigingen niet met elkaar vergelijken puur omdat het een semi-offroad/offroad cup betreft. Oftewel een vereniging zoals MVW heeft meer voordeel in die zin dan een onroad vereniging. Met je semi-offroad/offroad auto kun je ALTIJD bij MVW terecht en NIET in Gouda. Vergeet ook niet dat de tegenprestatie van de verenigingen zijn dat er voor cupprijzen wordt gezorgd. Nogmaals, ik vind het persoonlijk ok om voor een wedstrijddag 10,= euro te betalen.

@Erbi Hmmmmm nu gaat hij nog leuker worden maar dat gaan we zeker maar intern bespreken want uit jou text haal ik nog iets waar we vorig jaar een andere oplossing voor hadden.

Ik raad dan de organisatie (in eigen persoon en niet dmv bemiddelaars) zsm contact op te nemen met de MVW om deze en andere zaken te bespreken.

Het zou ook kunnen dat er een bijdrage gevraagd wordt van bv. 7,50 euro/per rijder/wedstrijd en deze inkomsten aan het eind van rit verdeelt worden onder de deelnemende clubs. Maarja..dat is dan even een bemiddelend voorstel. ;)

Persoonlijk zou ik de keuze liever bij de rijders laten. Willen zij geen 10 euro als bijdrage neerleggen, dan kan Gouda (en de organisatie van de Rallycup) z'n conclusie trekken.

Ik wil wel even benadrukken dat ik geen insider ben, maar een "freshmen" in de rallycup. Misschien dat ik juist vanuit dit gezichtspunt uiteindelijk zoiets heb van: Overleg...hang de vuile was niet buiten....Probeer even relevant te handelen...;)

Laatst bewerkt:
Het zou ook kunnen dat er een bijdrage gevraagd wordt van bv. 7,50 euro/per rijder/wedstrijd en deze inkomsten aan het eind van rit verdeelt worden onder de deelnemende clubs. Maarja..dat is dan even een bemiddelend voorstel. ;)

Persoonlijk zou ik de keuze liever bij de rijders laten. Willen zij geen 10 euro als bijdrage neerleggen, dan kan Gouda (en de organisatie van de Rallycup) z'n conclusie trekken.

Ik wil wel even benadrukken dat ik geen insider ben, maar een "freshmen" in de rallycup. Misschien dat ik juist vanuit dit gezichtspunt uiteindelijk zoiets heb van: Overleg...hang de vuile was niet buiten....Probeer even relevant te handelen...;)

Het gaat pinky volgens mij niet om het startgeld maar dat iedere club hetzelfde investeert en dezelfde bijdrage krijgt per deelnemer. Niet dat de ene club meer krijgt. Het verdelen is dan ook niet de oplossing? (Of zit ik er naast jerome?)

Het gaat pinky volgens mij niet om het startgeld maar dat iedere club hetzelfde investeert en dezelfde bijdrage krijgt per deelnemer. Niet dat de ene club meer krijgt. Het verdelen is dan ook niet de oplossing? (Of zit ik er naast jerome?)

Volgens mij gaat het idd om een verschillend tarief PER deelnemer (zegt dus niets over de opbrengst per evenement, dat is bij een vastgesteld tarief alleen nog afhankelijk van het aantal deelnemers).

Dat er verschil is vind/vond ik niet zo boeiend, zou het alleen niet consequent vinden dat er tijdens het seizoen "ineens" veranderd zou worden zodat je tot op de dag zelf niet weet waar je aan toe bent.

Als er na de finale van de Rallycup de poet (per verworven deelnemer) verdeeld onder de clubs wordt wel....toch?
De club die de meeste (sub) pr verricht..en de meeste deelnemers aanbrengt "verdient" ook het meeste..

Maarja..misschien leg ik wel teveel verantwoordelijkheid bij de clubs zelf;) Of zou dat een verantwoordelijkheid van de Rallycup organisatie zijn??

Laatst bewerkt:
@Erbi Hmmmmm nu gaat hij nog leuker worden maar dat gaan we zeker maar intern bespreken want uit jou text haal ik nog iets waar we vorig jaar een andere oplossing voor hadden.

Ik raad dan de organisatie (in eigen persoon en niet dmv bemiddelaars) zsm contact op te nemen met de MVW om deze en andere zaken te bespreken.

Heb inmiddels PB contact met Pinky en is het iets wat tussen organisatie en clubs intern besproken wordt...de intentie is iig oplossen..;)

.....RcRallyCup rijders we zijn eruit....

* Unlimited : Kwalificatie 7 minuten.
Finales 8 minuten.

Dit wordt nu officieeel toegevoegd aan het reglement RcRallyCup 2009/2010

*EFRA specificatie die betrekking heeft op: machine gewonden anker, vaste 24 graden timing, Kogellagers en demontabel ten behoeve van onderhoud.
NB. in de Rally klasse kan er ook met een Mabuchi/Jonson 27T motor worden gereden zoals die vaak in de (bouw)doos wordt geleverd.
Overige aanpassingen: Rijtijd kwalificaties 7 minuten finales 8 (uitzondering voor de Unlimited die rijd 6 minuten)

Even iets geheel anders, misschien is de organisatie er wel uit, maar ik nog niet.:confused: Kijk altijd goed de kleine lettertjes na zeg men altijd, zo ook bij deze in het reglement op het rcwebmagazine !!!;)

Net op op webmagazine gekeken het seizoen gaat ook redelijk lang duren 2009/2020.

Hey Martin, “het gerucht” ging al veel eerder dat de organisatie de “rijtijden” een “heel stuk op gingen rekken”, maar ze moeten niet gaan overdrijven, hoor!!! Uhh je zou toch pas het volgende seizoen weer meedoen, nou dat zou ik nog maar eens goed overdenken als ik jou was!! :p

Hoe gaat de kwalificatie in zijn werk?

Is het een race of heb je 7 minuten om een snelste tijd neer te zetten?

Als het goed is kan Rallycup dat zelf doen meende dat ze een account hadden.

@SCRT het is een race met jezelf jij moet in die 7 minuten zoveel mogelijk rondes zien te zetten. Uiteindelijk na de 3 kwali's worden alle rijders vergeleken en komt daar een ranglijst uit. (dat regelt de sofware overigens :))

Back