RcRallyCup 2009/2010 (RRC)

Bij deze dan. Ik heb een vervoersmiddel, kom uit de omgeving Amterdam en vind het niet erg wat mensen onderweg op te pikken. Wil je mee rijden kun je een pm sturen.

N.B., ik probeer wel zo vroeg mogelijk weer thuis te zijn (1,5 uur rijden), en als er voor vrijdag 22:00 uur niet meer unlimited rijders zijn, weet ik nog niet of ik dan wel kom.

Hey Bricks,

Er staan er nu 6, alleen zal het een vreemde race worden met 1/8 revo's en 1/10 slashes door elkaar.

lol!!!!!

ik denk dat de meeste auto's in de unlimited klasse revo's zijn (en 1 emaxx van mij). En als er slashes mee rijden zie ik die gewoon als een soort extra schans ;)

Slimme uitspraak als je graag wilt dat Unlimited slashes massaal afhaken.

Maareuuhh ... we gaan het zien of je met je revotje een 5.5 turns bij houdt op een slash ;)

Slimme uitspraak als je graag wilt dat Unlimited slashes massaal afhaken.

Maareuuhh ... we gaan het zien of je met je revotje een 5.5 turns bij houdt op een slash ;)

hoor ik daar gezonde competitie? :)
....ik had zelf ook met mijn slash meegereden in de unlimited klasse, helaas is mijn 60A regelaar nog niet binnen en rij ik met de slash in de sc klasse en met de emaxx in de unlimited.....en of ik je bij hou? wie weet, we zullen het zien....ik verwacht niet al te veel, dat is altijd het beste.

weet ik, maar een vriend van me denkt erover om mee te doen, maar of je het gelooft of niet, hij kan pas mee als het slecht weer is. Dan kan hij dus óf nu inschrijven, en niet op komen dagen bij goed weer.. Niet echt netjes.
óf zondag gewoon meekomen...., en het de organisatie misschien even lastig maken, maar dan wel een goed gevulde unlimited klasse hebben

@bricks, het lijk mij het verstandigst dat je vriend zichzelf “nu gewoon inschrijft”, en in het venster “opmerkingen” even aangeeft wat “zijn (of haar) probleem” is.

Op de dag zelf aankomen waaien en inschrijven, valt niet meer onder de verantwoordelijkheid van de rcrallycup, maar onder de “welwillendheid” van de wedstrijdleiding aldaar. Ik kan mij niet herinneren dat er ooit iemand zonder deelname heen gezonden is, maar je zal maar de 1ste wezen, het blijft extra werk voor de wedstrijdleiding die de indeling soms al op “zaterdag” heeft gemaakt.

Even een tip voor de beginnende rijders (of de vergeetachtige)
Neem een plasticzak voor over de zender waar je ook met je handen in past mee.
Het wordt zo te zien geen mooi weer en er is geen overdekte rijderstelling, dus zonder zou je zender tijdens het rijden nogal nat kunnen worden.

Even een tip voor de beginnende rijders (of de vergeetachtige)
Neem een plasticzak voor over de zender waar je ook met je handen in past mee.
Het wordt zo te zien geen mooi weer en er is geen overdekte rijderstelling, dus zonder zou je zender tijdens het rijden nogal nat kunnen worden.

ik had het al klaar liggen, nog andere tips? bijvoorbeeld hoe kan ik er voor zorgen dat mijn lagers heel blijven? WD-40?

Het ziet er naar uit dat we as zondag met (voorlopig) 25 “verschillende” rijders (32 grid-posities) van start gaan in de rcrallycup, we hoeven ons niet te vervelen, tegenstand genoeg.

8 Unlimited
12 Short Course Trucks
12 Rally auto’s

Back