RcRallyCup Competitie 2010/2011 (RRC)

Discussie in 'Electro offroad' gestart door ERBI, 15 mei 2010.

1. bzb

bzb Guest

kan je het bedrijf van de site die ik heb geplaatst geen mail sturen over of de timing op 24 graden is vastgezet?

nou heb ik wel het idee dat die motors van een tientje de wikkelingen al loslaten voordat je ze in de auto doet

2. ERBI

ERBI

Lid geworden:
    14 dec 2008
    je bent oud genoeg om dit zelf ff te doen...;)

3. Observer

Observer Guest

Heb inmiddels een mailtje gestuurd. Nog geen antwoord helaas.

4. bzb

bzb Guest

hallo ;) ik ben oud genoeg voor vanalles, maar het is niet voor mij he, maar voor observer ik had het tegen hem

5. ERBI

ERBI

Lid geworden:
    14 dec 2008
    Sorry, was niet beledigend bedoelt....en had niet begrepen dat het voor observer was...;)

6. bzb

bzb Guest

dat had ik begrepen ;) en wat jij zegt geld ook voor mij

ik heb al een 10.5 turns bl kanon!

7. drift-junkie

drift-junkie

Lid geworden:
    22 jan 2005
    Niet alleen uitgepakt, maar ook mee gereden in de Formula Ten omdat daar niet echt een leentransponder onder de body paste.

Inmiddels ook mijn Lipo uitgepakt en een stukje mee gereden, pfff mijn accu’s waar echt naar de kl……ten, vanavond een stukje in het donker gereden met mijn MT truck, in de setup waarmee een 5 jarige mee om kon gaan. Whowww hij is “nu” zelfs al een handvol voor mij, terwijl er eigenlijk nog 4 pinion tandjes er bij moeten. Ik heb er echt zin in om de truck effe uit te laten.

8. Gies

Gies

Lid geworden:
    24 dec 2009
    Ik las net op de sitewww.rcwebmagazine.nl dat de inschrijving voor de 1e wedstrijd, Den Haag 24 oktober, is geopend.

9. bzb

bzb Guest

ik wacht nog even op mijn transponder nr. :) (dus toch!)

10. buurmanbaasje

buurmanbaasje

Lid geworden:
    25 okt 2009
    Hier even een vraagje, mag de traxxas VXL gebruikt worden in de 2wd modified?

11. ERBI

ERBI

Lid geworden:
    14 dec 2008
    Volgens mij is een vxl 3500kv.... 10.5 turns...

12. ERBI

ERBI

Lid geworden:
    14 dec 2008
    Het aftellen begint.....de RcRallyCup start op zondag 24 oktober bij de HFCC Den Haag....

13. blabo

blabo

Lid geworden:
    11 jul 2006
    spectrum?

Ben ik nou gek of komt spectrum niet voor in de lijst voor inschrijving?
    Kan me daardoor nog niet inschrijven.
    Edit: heb maar wat freq ingevuld maar rijdt met spectrum.

Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  14. hans wesley

hans wesley

Lid geworden:
    3 nov 2009
    ik had er last van zelfde wijze als jouw regelt het wel op de dag zelf

15. ERBI

ERBI

Lid geworden:
    14 dec 2008
    ik kwam daar zelf ook achter....wel goed dat je jezelf inschrijft en heb bij opmerkingen "spectrum" gezet.;)

16. Marten

Marten

Lid geworden:
    1 nov 2004
    Ik ben nooit een echte off-road rijder geweest, maar overweeg toch echt eens met een Short Course te gaan rijden. Vooral het 2WD trekt mij hierin.
    Iemand een tip voor een leuk rollend chassis? Electronica heb ik in bezit. Misschien dat ik nog eens een wedstrijdje meepak!

Marten

17. bzb

bzb Guest

de meest race proven 2wd is de team associated sc10 factory team. (ik heb hem zelf ook ;) )

maar dat is basis van gewonnen wedstrijdjes in de usa, de kyosho en de hpi moeten ook best goed te rijden zijn lijkt mij

18. Marten

Marten

Lid geworden:
    1 nov 2004
    Begrijp me goed: ik ga hier niet voor het beste, maar een leuk betaalbaar dingetje om eens mee te rijden. Misschien dat iemand een oud chassietje heeft staan, of een goede tip heeft. Ik heb altijd meer plezier met minder om daar toch het beste uit te halen. Mijn laatste off-road ervaring was een winterwedstrijd in Purmerend een paar jaar geleden, waar wij met een RTR in de finale kwamen. Een trekstarter tussen de toppers :-D
    Mooie auto overigens die SC10, als ik wel serieus mee zou rijden was dit mijn keuze :cool:

Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  19. ERBI

ERBI

Lid geworden:
    14 dec 2008
    Heren rijders, voor de de eerste wedstrijd van de RcRallyCup voor aanstaande zondag op het circuit van HFCC in Den haag kunnen jullie jezelf inschrijven via www.rcwebmagazine.nl of via onderstaande link :

Inschrijvingen

Groeten en alvast veel succes:)

20. ERBI

ERBI

Lid geworden:
    14 dec 2008
    Hou de te koop site van dit forum ook goed in de gaten want ik zie vaker een Slash te koop staan....

Deel Deze Pagina