Rebell LE

Discussie in 'Electro specifiek' gestart door dutchhelipilot, 6 jan 2004.

1. laurens

laurens Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2003
    FF wat minder moeilijk maken:
    Ik heb gelezen dat als je 2 pakketen aan je heli hangt dat de ene natuurlijk eerder leeg is dan de ander. Dat zou niet goed zijn voor je packs en dus gaan ze eerder kapot.

Dit weet ik niet zeker maar dit is zeker het uitzoeken waard.

Groeten Laurens

2. Satoer

Satoer Forum veteraan

Lid geworden:
    21 okt 2003
    En om het dan weer even moeilijker te maken kan je er ook gewoon 1 grote onder hangen net als bij de logo ;)

3. dutchhelipilot

dutchhelipilot

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Dat van die accu's in natuurlijk een beetje onzin of je nu 12 cellen in 1 pakket hebt of in twee pakketen. Je moet gewoon matchen en als een pakket laden en formateren.
    Nee ik denk niet dat dat een probleem hoeft te zijn.

@michel weet je wat luiers kosten en die flessen melk :wink:

gr Remco

4. r_heliman

r_heliman

Lid geworden:
    6 jan 2004
    Hallo,

Ik snap best het probleem als je moet overwegen voor een oudere heli die veel meer bekent is, of een "nieuw"type heli.

Voor onderdelen hoef jij je geen zorgen te maken. 1 Bij mij thuis is altijd een complete bouwdoos voor hande en dus crash-onderdelen snel geleverd. En die Firma die deze heli maakt is redelijk nieuw, maar die man heeft al meerdere heli's ontworpen, en ik korte tijd zal het assortiment uitgebreid worden met de REBELL XL (reeds iets te zien op heli-tuning.com), maar ook een 3D heli in de groote van Hornet / Piccolo. Maar helaas kan ik daar nog niet meer over zeggen.

Een ander voorbeeld. Ik heb thuis een van de aller eerste NT's staan. Ik had deze heli al gekocht voordat die geleverd werd. Je moet ook een heli kopen die je mooi vind. En als jij nu een ECO-8 hebt (net als mijn buurman) die staat nu te springen om de eco-8 te verkopen en een Rebell te halen.

Vliegen doen alle heli's momenteel wel goed daar hoef je als ECO-8 vlieger (niet kleinerend te doen, maarja 3D vlieg je denk ik toch niet) bang voor te zijn. Ik denk dat je beter kunt kijken naar wat je wild uitgeven en wat je mooi vind.

@Marcel
    Frank J. Vliegt nog steeds, met mij samen.
    En helaas dat Ron niet op die FILM staat. Ik tref Ron over twee weken en ik weet dat die de NT extreem getuned heeft, en dat die respect gaat afdwingen op de 3D masters. Ik ga ook weer mee, en waarschijnlijk gaan we..... (pssss nee, wacht maar af)

Groeten
    Roel

5. Satoer

Satoer Forum veteraan

Lid geworden:
    21 okt 2003
    komt hij ook nog eens met een Rebell XL.
    Ow ow ow Remco... en het wordt je alleen maar moeilijker gemaakt. :lol:

6. dutchhelipilot

dutchhelipilot

Lid geworden:
    15 aug 2003
    :cry: :cry: :cry: :cry:

gr Remco

7. dutchhelipilot

dutchhelipilot

Lid geworden:
    15 aug 2003
  8. Marcel

Marcel

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Je maakt me wel nieuwsgierig Roel ,maar ik kan wel raden wat er hoort te staan: NACHTVLIEGEN???

Als het een beetje meezit met de inschrijvingen hoop ik ook mee te doen dit jaar in Engeland... :wink:

Groeten,
    Marcel

9. r_heliman

r_heliman

Lid geworden:
    6 jan 2004
    Hallo Marcel,

Nou nachtvliegen misschien, maar we zijn wat echt spectaculairs van plan.... Maarja dat gaan we over twee weken bespreken wat we gaan doen en vooral OF we dat doen!!

Ik zie jullie hebben de Film gevonden op mijn home-page ;)

Deze persoon die de heli vliegt heet Markus Fien, en dat zijn zover ik weet 2400mAh Cellen (12 stuks)

Groeten
    Roel

10. Satoer

Satoer Forum veteraan

Lid geworden:
    21 okt 2003
    Had ik al gezien. Vliegt erg mooi. Maar zou mij toch niet overtuigen om voor de Rebell te gaan. Heb filmpjes van logo's gezien die nog mooier vlogen. Sterker nog heb je dit filmpje wel eens gezien?
    http://www.helihobby.com/videos/SuperHeadLong.wmv
    Dit is een Hornet. Een slag kleiner dan de Rebell, maar kijk eens hoe soepel die vliegt. Hij houdt hem zelfs mooi stabiel op een enkele cm inverted boven de grond! ligt natuurlijk ook aan de stuurmanskunsten van de man achter de knuppel.

Net wat Roel zegt: "Vliegen doen alle heli's momenteel wel goed"

(maar om eerlijk te zijn had ik ook voor de Rebell gegaan denk ik, of misschien gewacht op die XL)

11. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    je trekt nu een vergelijking die nergens over gaat, een hornat is een micro heli de rebell niet, de rebel vliegt met wind prima, de hornet niet meer.

de piloot in dat filmpje met die totaal opgewaardeerde hornet is eric larsonn, die vliegt alles goed, dat is net zoiets als "kijk alan szabo eens tekeer gaan met die standaard raptor"

bovendien, kost de hornet in dat filmje onderhand net zoveel als de rebell.
    kijkeens goed naar die micro prul en de techniek van de rebell, nee ik dan toch 1000 keer liever een rebell.

12. Satoer

Satoer Forum veteraan

Lid geworden:
    21 okt 2003
    Dan zijn we het toch met elkaar eens Gerard? Mijn doelstelling was dat een filmpje niet zoveel zegt over de vliegeigenschappen van een heli.
    (als in een filmpje een "micro prul" al beter vliegt dan die rebell....)

13. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    je begrijpt me verkeerd, als je eric larsonn die rebell in handen geeft word je nog net iets stiller :wink:

14. r_heliman

r_heliman

Lid geworden:
    6 jan 2004
    Hallo,

Juist hier is dus het bewijs dat als je een TOP piloot met gewoon een heli laat vliegen lijkt het of alle Heli's zelfs de goedkoopste / kleinste zeer goed zijn.

Ik wil alleen maar zeggen dat er op het moment geen slechte heli's meer zijn. Als iemand een keuze maakt voor wat voor heli die wil kopen moet die uitvolgende lijst eigenlijk zijn keuze maken:

1 Wat mag het kosten
    2 Wat vind je mooi
    3 Waarvoor wil je hem gebruiken (schaal- / leren- / 3D- vliegen)

Doordat alles momenteel van goede kwaliteit materiaal is gemaakt en ook de heli's goed ontwikkeld zijn, zullen alle heli's goed vliegen. Het is meer nu een kwestie van smaak wat je wilt.

Groeten
    Roel

15. Satoer

Satoer Forum veteraan

Lid geworden:
    21 okt 2003
    4. zijn alle onderdelen goed en snel leverbaar

Dat is natuurlijk ook niet helemaal waar. Remco wil van zijn Eco8 af omdat het niet zo'n goede heli is. De eco is nog steeds gewoon te koop.

@Remco: wat ben je met die Eco eigenlijk van plan? ga je hem helemaal strippen en al het elektronica / motor overzetten naar de Rebell / Logo of ga je een compleet nieuwe heli kopen?

16. dutchhelipilot

dutchhelipilot

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Hoezo wil je hem kopen. nee kijk over een paar dagen maar eens in te koop :wink:

gr Remco

17. laurens

laurens Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2003
  18. Satoer

Satoer Forum veteraan

Lid geworden:
    21 okt 2003
    Linkje doet het niet Laurens.

19. Jorrit

Jorrit

Lid geworden:
    19 aug 2002
    Linkje deed het wel.. Het downloaden is bij mij op 59% blijven hangen. Denk dat het filmpje van de server verwijderd is, óf dat we z'n datalimiet hebben bereikt... :hammer:

20. dutchhelipilot

dutchhelipilot

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Laurens hoe groot is die file. Als i niet groter is dan 17 Mb kan ik hem wel hoosten

gr Remco

Deel Deze Pagina