redcat rampage xt of graupner mt6

Ik mag hopen van niet. Wat wel eens gedaan wordt is remreiniger op de carburateur om het aanzuigen van valse lucht te controleren.

Ik heb het wel eens iemand zien doen met een blok doe moeilijk wou starten... 3x trekken = lopen... Als hij aan is gaat hij echt als een speer...

Maaruh.. Heb je hem al ingereden soeperman?...

Remmen reiniger en of startpiloot wordt wel eens gebruikt maar dan is het blokje wel tegen dood aan om er nog wat leven in te krijgen.
Als het blokje daarna gewoon start maar niet veel vermogen hebt weet je genoeg.
Remmen reiniger word vaak gebruikt zoals leo al zegt om false lucht en of lekke pakkingen op te zoeken.

Laatst bewerkt:
Maar... ik snap even iets niet?, Volgens mij klopt hier niets van?.. Ik zou wel anders reageren, Als ik een blokje met geen compressie had... Eneh, Nu loopt omdat er spul ingespoten is..

Ben wel benieuwd, Wat het nou echt is?

@fastrockets, Heeft paar dagen geduurd maar toch wakker geworden, hehe

Ik geloof er allemaal niks meer van van wat TS zegt. Het zou me niks verbazen als TS niet eens een big scale heeft. Als we naar foto's of filmpje vragen horen we niks, op vragen krijgen we geen antwoorden en hij praat totale onzin zoals fastrockets nu ook is opgemerkt.
Zucht!!!

Hehe eindelijk wakker! :D

Maar... Als hij weinig compressie heeft, Moet hij toch ook niet helemaal goed kunnen lopen..?

hij loopt nu als een tierelier.

Ik vind het maar een raar verhaald, Zenoah.. Checkt die motoren toch wel voordat ze de deur uitgaan...?
Ik heb nu 20 liter gehad, En nog steeds compressie van toen die nieuws was...

Oh en sorry voor die grote fout, voordat de hele boel er zogenaamt niks meer van gelooft.
Hier de uitleg van wat er in de winkel gebeurde: de motor had compressie zat maar de afstelling was niey goed en daardoor was hij verzopen, toen hadden we hem droog getrokken en toen spoot hij dat zogenaamde wonderspul erin.
Nogmaals sorry ik dacht dat het de compressie was, dat was het dus niet, weer wat geleerd

Ja klopt, en daarna heb ik hem geprobeert te starten met een wat rijkere afstelling waardoor die dus eigenlijk verzoop. In de winkel terug gedraait naar de fabrieksafstelling, en toen de motor liep had hij hem weer wat rijker gezet omdat het nog een jong motortje was.

Heren, mijn gevoel zegt dat we een tikkie de verkeerde kant op gaan..
Als je op de persoon gaat spelen of rare dingen gaat zeggen, reageer dan liever niet
De Ts merkt dan vanzelf dat er weinig reactie komt op bijzondere vragen

tipje voor dhr superman:
Doe rustig met die afstelling!!!!
verdraaien doe je per tik, niet per 360 graden.
Een motor verzuipt nl niet meteen als je hem een haar rijker zet. Daar heb je wel wat meer voor nodig
hij zal alleen wat rotter gaan lopen als hij te rijk staat..

Back