Op het dek bedoel je Klaas?Om eerlijk te zijn wel een beetje antislipverf! Iets meer verdunnen, opdat het beter vloeit? Gr. Klaas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op het dek bedoel je Klaas?Om eerlijk te zijn wel een beetje antislipverf! Iets meer verdunnen, opdat het beter vloeit? Gr. Klaas.
Hi Klaas, de gele verf was de eerste laag opgebracht met een mini verstoppertje en het blauw kwam er nog doorheen. Net de derde laag gedaan en zie hierAntislip op het dek kan ik begrijpen, maar het geel op de neus is ook bobbelig. Lijkt een beetje op oude verf, die niet meer wil vloeien. Of zitten er klontjes in? Kijk eens of je het kunt zeven door een stukje nylonkous en dan iets verdunnen. Wel eerst alle kleurstof van de bodem oproeren. Gr. Klaas.
Die komt morgen aan de beurt KlaasNu ziet het er beter uit. Probeer de uitsparing in de verschansing bij de rollen nog wat strakker te maken. Ik weet het, bij het aflakken vallen deze onvolkomenheden pas echt op. Op deze schaal luistert de afwerking erg nauw. Is even wat werk, maar komt het eindresultaat ten goede. Succes verder met de renovatie. Gr. Klaas.
SMD leds? Zuinig in verbruik, ruime keus in kleuren en lekker klein. Je moet wel een beetje vaste hand hebben om ze te solderen.
Bekijk bijlage 316169
Ook een goed tip zeg!! Ik zal dit meenemen voor een ander project, want mijn Smit Rotterdam is al best ver. Ik wil verlichting maken in mijn mast(3 lampjes) en dan de mast tussen de schoorstenen. Daar wil ik ook wat lampjes in maken en een schijnwerper. Dan een lampje in de stuurhut en opbouw. Zal ik dit dan voortZetten met gloeilampjes of LED?Bekijk bijlage 316172
Ik gebruik koper tape wat in poppenhuizen gebruikt wordt, van cirkit http://www.kaats-miniaturen-shop.nl...r&action=article&group_id=44&aid=8816&lang=NL hierop eerst twee druppeltjes soldeer, daarna smd ledje met een pincet op z’n plaats houden en voorzichtig ene en andere kant verwarmen. Niet te warm kost je de ledjes. Smd ledjes kan je rond de €1 de 100 uit China halen.