Inschrijving gesloten. Met 19 deelnemers mogen we niet klagen. Of de wedstrijd doorgaat is nog even afwachten. De voorspelling is op dit moment windkracht 4. Geen beste voorspelling. Bijgevoegd toch alvast de indeling.
Tis maar net waar je kijkt maar deze lijkt me wel aardig voor zaterdag (http://www.buienradar.nl/weer/oosterland/nl/2749440/5daagse)
Het verstand wint het van het gevoel... Ik herstel op dit moment van de gevolgen van de beet van een Ixodida. Daarom is het niet verstandig om zaterdag te reizen, ik moet mijn rust pakken. Helaas, ik meld me dus ook af. Heel veel plezier, ik lees graag het verslag en zie graag de foto's/ Jacob 01. Kees den Hoed, Picares EVO, Andreas, X-Res 02. Adrie van Brouwershaven, Picares EVO 03. Wil Kok Ava, spirit. 04. Justus Moree, AndREas (Callistic als back up) 05. Johannes Weinzierl, RES-Surprois 06. Jürgen Wroblewski Pures of Andreas 07. Erik Heijne 08. Arno de Bliek X-Res wellicht Slite? 09. Joost van der Wal ( was Robert Blacquière) 10 .Ton van Munsteren, RES-Eagle getekend , gebouwd en reeds gevlogen. 11. Nico van Kooten, nog te bouwen Picares EVO, anders blue Phoenix, kan. 69 12. Peter den Ouden, SQUARES-80 (eigen) 13. Willem Verstralen, RESi 14. Peter Keim, X-Res 15. Wout Heijne 16. Johan Walvoort, Pures (nog af te bouwen) 17. Sam de Bliek 18 En nog een inschrijver??
Helaas zijn er door omstandigheden nogal wat afvallers. Hopelijk kunnen we deze groep vasthouden. 01. Kees den Hoed, Picares EVO, Andreas, X-Res 02. Adrie van Brouwershaven, Picares EVO 03 Justus Moree, AndREas (Callistic als back up) 04. Johannes Weinzierl, RES-Surprois 05. Jürgen Wroblewski Pures of Andreas 06. Erik Heijne 07. Arno de Bliek X-Res wellicht Slite? 08. Joost van der Wal ( was Robert Blacquière) 09.Ton van Munsteren, RES-Eagle getekend , gebouwd en reeds gevlogen. 10. Nico van Kooten, nog te bouwen Picares EVO, anders blue Phoenix, kan. 69 11. Peter den Ouden, SQUARES-80 (eigen) 12. Willem Verstralen, RESi 13. Peter Keim, X-Res 14. Wout Heijne 15. Johan Walvoort, Pures (nog af te bouwen) 16. Sam de Bliek 17. Ben Hoebeke
Vanavond om 18.00 uur wordt beslist of de wedstrijd wel of niet doorgaat. Zoals het er nu uitziet gaat het door. 5 m/sec is de max. Het zit er nu net onder voor morgen. Vergeten te melden dat het inschrijfgeld 5 Euro is. Voor een broodje knaks wordt gezorgt.
HELAAS! ZOJUIST BESLOTEN DE WEDSTRIJD TE VERPLAATSEN NAAR DE UITWIJKDATUM VOLGENDE WEEK 10 SEPTEMBER IN VERBAND MET DE HARDE WIND DIE VERWACHT WORDT...
Mag ik daar blij mee zijn? Ik kreeg vanmiddag te horen dat ik niet vrij krijg morgen dus had ik mij alsnog af moeten melden.....maar volgend weekend ben ik wél vrij!
Helaas hebben we de wedstrijd af moeten lasten. Het is bepaald niet grappig om alleen maar tegen de wind in te moeten hangen en achteruit te moeten vliegen. Volgende week een nieuwe kans. Graag aangeven wie of er wel / niet kan voor zaterdag 10 september. Gr: Adrie
Twijfel nog een beetje hebben de 10e een BBQ op club. Misschien wat ronden meevliegen en als het te lang duurt wat eerder afhaken voor naar de BBQ. Ton
Helaas moet ik me afmelden voor de 10de. Errrugg jammer Voor iedereen veel succes met de wedstrijd en vooral veel plezier. Willem
Vraagje , welk start rubber kunnen we gebruiken en welke lijn lengtes zijn toegestaan . Ik heb de RES One wel aan de hellingen in de Eifel gevlogen bij weinig tot geen wind , maar een lijn start nog niet. Hans
Hoi Hans. Lijnen die gebruikt worden zijn van de Delta zelf. 15 meter rubber en 75 meter nylon. Gr Adrie
Dit is wat er voorlopig over blijft van de lijst. (onder voorbehoud) Hopelijk komen hier nog wat deelnemers bij 01. Kees den Hoed, Picares EVO, Andreas, X-Res 02. Adrie van Brouwershaven, Picares EVO 03. Justus Moree, AndREas (Callistic als back up) 04. Johannes Weinzierl, RES-Surprois 05. Jürgen Wroblewski Pures of Andreas 06 Joost van der Wal ( was Robert Blacquière) 07.Ton van Munsteren, RES-Eagle getekend , gebouwd en reeds gevlogen. 08. Peter den Ouden, SQUARES-80 (eigen) 09. Hans Bakker 10. Peter Keim, X-Res 11. Johan Walvoort, Pures (nog af te bouwen) 12. Ben Hoebeke
Zaterdag 10 september heb ik al een andere afspraak. Ik ga er vanuit dat er nog vaker een RES wedstrijd georganiseerd wordt. 01. Kees den Hoed, Picares EVO, Andreas, X-Res 02. Adrie van Brouwershaven, Picares EVO 03. Justus Moree, AndREas (Callistic als back up) 04. 05. Jürgen Wroblewski Pures of Andreas 06 Joost van der Wal ( was Robert Blacquière) 07.Ton van Munsteren, RES-Eagle getekend , gebouwd en reeds gevlogen. 08. Peter den Ouden, SQUARES-80 (eigen) 09. Hans Bakker 10. Peter Keim, X-Res 11. Johan Walvoort, Pures (nog af te bouwen) 12. Ben Hoebeke Johannes
Zaterdag 10 september heb ik al een andere afspraak. Ik ga er vanuit dat er nog vaker een RES wedstrijd georganiseerd wordt. 01. Kees den Hoed, Picares EVO, Andreas, X-Res 02. Adrie van Brouwershaven, Picares EVO 03. Justus Moree, AndREas (Callistic als back up) 04. Jürgen Wroblewski Pures of Andreas 05 Joost van der Wal ( was Robert Blacquière) 06. Peter den Ouden, SQUARES-80 (eigen) 07. Hans Bakker 08. Peter Keim, X-Res 09. Johan Walvoort, Pures (nog af te bouwen) 10. Ben Hoebeke Ton