Zou ik via dit draadje of PB bevestigd kunnen krijgen of iedereen meedoet die nu op lijst staat?? B.V.D.
Als het door gaat doe ik mee. Als er mensen afhaken omdat ze niet kunnen moeten er toch ook mensen zijn die nu juist weer wel kunnen trouwens? Waar blijven jullie???
Ik heb mijn mening en bevindingen al via een PB verstuurd, maar in de openbaarheid; Als er door een kleiner aantal deelnemers, een tot anderhalf uur, later op de dag kan worden gestart ben ik er bij. Kan ik mijn model tenminste eens vliegen; want deze is pas zeven dagen oud(jong).
Adrie, Sam en ik zijn er niet vanwege een andere wedstrijd. Andere inschrijver bestaat vlgs mij niet. Groet Arno
Ik doe mee ( en is het maar een leuk onder-onsje ) En uurtje later beginnen is zeker te overwegen Jürgen
Wegens organisatorische redenen is besloten de wedstrijd te verplaatsen naar 15 oktober. Ik stel voor om opnieuw een lijst met deelnemers te plaatsen op dit draadje.
RES WEDSTRIJD OOSTERLAND 15 OKTOBER!!! 01 Johannes Weinzierl, RESurprois 02 Johan Walvoort, PuRES 03 Kees den Hoed, X-RES - AnREaS
RES WEDSTRIJD OOSTERLAND 15 OKTOBER!!! 01 Johannes Weinzierl, RESurprois 02 Johan Walvoort, PuRES 03 Kees den Hoed, X-RES - AnREaS 04 Ben Hoebeke, Picares
RES WEDSTRIJD OOSTERLAND 15 OKTOBER!!! 01 Johannes Weinzierl, RESurprois 02 Johan Walvoort, PuRES 03 Kees den Hoed, X-RES - AnREaS 04 Ben Hoebeke, Picares 05 Adrie van Brouwershaven
Nieuw RES WEDSTRIJD OOSTERLAND 15 OKTOBER!!! 01 Johannes Weinzierl, RESurprois 02 Johan Walvoort, PuRES 03 Kees den Hoed, X-RES - AnREaS 04 Ben Hoebeke, Picares 05 Adrie van Brouwershaven 06 Peter den Ouden, Squares-80