Grappenmaker, heb er zelf ook al lang op moeten wachten dus deze gaat niet weg. Ben wel voor het K-leitwerk gegaan, het oogt dan net een mini Supra
Dat is/wordt ook mijn keus. Is veel gemakkelijker af te stellen (v diff enz). Maar begrijp dat ik dus nog maar even moet wachten. Toch maar gaan bouwen aan de volledige houten bakkie anders heb ik niks te vliegen..
De wachttijd was +_4 maanden maar weet niet of het nu nog zo is.... Is het misschien een idee om een Sub Res topic aan te laten maken door een Mod?
Uiteraard vind ik het heel leuk voor jou dat jij jouw Slite al hebt........... Maar ja............wrijf het niet zo in dat ik nog tig maanden moet wachten Ik zie het al gebeuren. Is het zo direct hoogzomer komt dat ding eindelijk binnen. Kunnen we nog eens gaan bouwen met 40 graden in het bouwhok terwijl jij al lekker aan het vliegen bent Maar zonder gekheid, zorg je wel voor een uitgebreid bouwverslag
De bouwer; Josef Gergetz heeft een voledige baan. Hij doet dit in zijn schaarse vrije uurtjes. En het is een populair model. Vandaar de lange wacttijd.
Is ook niet een heel bijzonder model Justus alleen vind ik de looks en zijn ontwerp erg mooi. En inderdaad zoals A3 al aangeeft, maakt Sepp zijn modellen in zn vrije uurtjes
Ontwerp is zeker erg mooi, vooral met zo veel dubbele tussenribbetjes......die vleugel niet met transparante folie bedekken is echt een doodzonde!!!!!
Ik heb transparant paars en geel liggen voor de slite. Je moet toch zeker zien wat je gebouwd hebt. Daar is deze zwever veel te mooi voor
Ik twijfel nog met de kleur, maar ik heb nog even de tijd. Eind mei moet hij klaar zijn voor de jaarlijkse Vogezen trip
Hier een voorproefje. http://www.rc-network.de/forum/show...ite-die-quot-leichte-Schwester-quot-vom-Pures
Vanavond het rudder en elevator in elkaar gelego't. Past allemaal zo mooi in elkaar. En er is gewoon goed nagedacht over allerlei konstruktietjes, i like it! Ik heb bij een van de Mods gevraagd of er een RES sub topic geopend kan worden maar tot op heden geen reactie helaas...
Ook off topic. Dan kunnen ze gelijk ook dlg en handlunch onder het zweef forum hangen als sub forum. Of zie ik dat verkeerd?
Weet iemand de naam van ;Drachenjurgen; Dit in verband met het inspreken van de deelnemers in gliderscore.