Hoi Danny, Erg leuk om te lezen

Gefeliciteerd.
Ik heb mijn Bell nu ook goed vliegend. maak nog wel gebruik van de Hochleistungs koppeling van Robbe (die overigens goed functioneert) en twee achter elkaar maar ik wil toch ook wel naar jouw oplossing en ben benieuwd of je hiervoor nog een blauwdruk hebt of evt. voor me kan maken. Ik heb de originele koppeling en het gaat alleen maar om dat tussenstukje

.
Gaaf om de heli weer te zien vliegen. Ik heb ook verschillende keren hekrotor uitval gehad. Talloze malen brak het 1,2 mm staaldraadje gewoon af. kwestie van goed centreren en heb dit (hopelijk blijvend) opgelost met een rubberen kardan van Robbe (RO1445) Deze zit zowel tussen het tandwiel en de as en naar de hekrotor aandrijving. Functioneert vooralsnog goed en met een 1,6 mm asje!

en draait bijzonder soepeltjes
Problemen met de paddle heb ik nog niet gehad. Inderdaad goed nakijken, oliën enz.
Ben jaloers op jouw vondst van de Bell met drijvers. Vorig jaar heb ik ook een zgan (35 jaar oude) Bell 47 G gekocht met nagelnieuwe canopy! Helaas geen drijvers.
Ook de 212 is mooi, maar dat project laat ik varen.
Ik heb onlangs ook een drijversetje op de kop weten te tikken. Is nog in redelijke staat. helaas alleen zonder plastic verb. stukjes. Als je die voor me weet te vinden ben ik weer blij
Groeten, Cor(M Heli)
Ik ben er van overtuigd dat er nog veel op zolders ligt maar ja, zie daar maar eens achter te komen!