REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

Discussie in 'Multicopters' gestart door Tadango, 7 jul 2005.

1. benjamin2004

benjamin2004 Guest

Niet op auto zetten of de knopjes aanzetten, dan kan je ufo behoorlijk uit controle raken! Alle groene lampjes uit bij het vliegen.

2. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    Een camera voor de X-ufo? It just gets better and better. :D Tis dus niet zomaar weer een china prulletje dan. Full part support, extras, en upgrades voor de toekomst. :p

3. Volgens mij is dit dus eigenlijk speelgoed die iedere willekeurige knakker kan vliegen, of niet soms :?:

(p.s. wat dacht je van een super x-ufo als opvolger van je super-skywatcher :p , lijkt me vet...)

4. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    mwahahah, ik denk dat deze niet zo makkelijk is op te fokken. Mischien als je de gyro wat minder fel kunt krijgen zodat je wat vlotter rond kunt sjezen, maar meer gaat denk ik niet. Want brushless gaat niet, omdat je vanalles moet mixen, met die gyro er ook nog es tussen. :p

5. benjamin2004

benjamin2004 Guest

Speelgoed ja, maar iedere knakker nee..... het vergt zeker wat oefenen en inzicht. als je het nog nooit gedaan hebt is het echt niet zo makkelijk.

Super X-Ufo is er al, alleen of die ooit in productie komt dat weet ik niet.....

6. waar heb je dan wat over een super x-ufo gezien?

7. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    Et is niet super gemakkelijk, maar gelukkig MAG je met dit ding wat foutjes maken, omdattie met zn EPP body gewoon n beetje rond zal stuiteren. :p Met een microheli kun je dat mooi vergeten, daar is iedere scheve plof minstens 10 euro. :D

8. Das waar, maar volgens mij is een heli toch wat leuker omdat het ietsje professioneler is. Maar ik vind de x-ufo wel een grappig ding, weer is wat anders. Eigenlijk moet er ook zoiets komen met een wat professioneler niveau

9. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    Hoezo is een heli professioneler? Die 3-in-1 board dragonflys zijn geen haar beter dan deze ufotjes hoor. :p

10. Naar mijn idee kan je met een dragonfly ook no g wt meer figuren vliegen, en m opfokken tot 3d. hiermee niet, maar het zal dan vast wel waar zijn datx-ufo's en dragonflys standaardniet veel verschillen
    (p.s. zien jullie de dragonfly ook als speelgoed)

11. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    De echte dragonflies kun je niet mee 3D vliegen hoor. :p Die kunnen ook alleen maar n beetje rond hoveren, net als de X-ufo. Mischien een beetje sneller, maar de figuren zijn min of meer t zelfde.

12. Tja... dan is zo'n ufo ook erg leuk. Een apart ontwerp en weer is wat anders :p

13. Robydoes

Robydoes Guest

Ik heb juist ook zo een UFO gekocht in de makro maar ik heb wel een probleem alles flikkerd maar de motors doen niks
    Volgens de handleiding staat hij klaar om te vliegen maar doet niks
    Heb de batterij een de lader gehangen maar die zegt dat de batterij vol is
    Ben nu effe de batterij aan mijn robbe infinity lader aan het laden om te zien of het beter gaat gaan
    Is er iemand die hetzelfde probleem al gehad heeft

groetjes

roby

14. Wartexx

Wartexx

Lid geworden:
    2 mei 2004
    Zijn ze bij de makro goedkoper? welke makro ben je geweest en hadden ze er nog meer? versie 1 of 2?

15. Robydoes

Robydoes Guest

Makro in Belgie prijs 129 euro in Machelen ze hadden er nog genoeg en ik denk versie 2 is mooi uitgesneden

16. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    Das een tientje duurder dan intertoys. :p Ik heb net tehoren gekregen dat ze bij de intertoys in leeuwarden waren uitverkocht, morgen gaat ie terug om er een voor me te bestellen.

Gaat dat lang duren denk je?

17. Wartexx

Wartexx

Lid geworden:
    2 mei 2004
    3weke..... volgens mij, en belgie is niet echt in de buurt... helaas ..

18. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    Nee toch, damn... En technohobby? Die zit er 200 meter naast namenlijk. :p

19. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    die knopjes zijn voor 1 simpel ding: Trainer functies ;) Je kan aan de achterkant een kabel aansluiten naar een 2e zender. 1 zender kan dan op trainer mode worden gezet en de leraar kan met de knopjes naast de sticks dan instellen elke functies de leerling kan overnemen. Zo werkt het volgens mij ;)

20. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    Haha, pienter ventje. :D Zou heel goed kunnen, want ik geloof no way dat dat ding digitale neutraal stand knop heeft. :p

Deel Deze Pagina