Reviewtje Rex-x Promo 2

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door nicktro, 22 jun 2008.

1. clio

clio

Lid geworden:
    2 jan 2008
    Een startbox is echt een verademing met zon auto. Die kost nu bij conrad 29,95. In die startbox past precies een brommeraccu van 12v rechtop in. Als je nog 2x een trekstarter los moet kopen heb je hem er al uit.

deze dus

succes

Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  2. keesos

keesos

Lid geworden:
    30 jun 2008
    link doet raar:(, nja heb gewoon ingetypt 'startbox' bij conrad en heb wel gevonden.
    wat voor scooteraccu past? 4Ah zeker? 5Ah is zeker te groot?
    voor 29,95 wil ik namelijk ook nog wel zon ding kopen:p
    mvg kees.

3. clio

clio

Lid geworden:
    2 jan 2008
    Ja precies, 4ah gaat er precies rechtop in. Ik heb hem met sterk tape vastgezet, maar je kan hem ook wel met een boutje vastklemmen.

4. saffie12

saffie12 Guest

Hoi

is de REX-X echt aan te bevelen ik wil graag en tweede buggy kopen hebb al de Carson mudmaster .

5. saffie12

saffie12 Guest

Hoi Nictro

Ben je nog tevreden over de REX X van Conrad .
    Ik wil hem als tweede buggy kopen ,maar dan de versie van 149 euro.
    is deze aan te raden ??

6. fred moeijes

fred moeijes Guest

Eindelijk zijn de spulletjes van conrad binnen. Heb het hele weekeinde gewacht maar nu is het dan zo ver.

En dan moet ik toch wel één persoon héél speciaal bedanken, want het autootje rijd nu met dank aan The Judge. Man-man wat weet jij er een hoop van. In een paar minuten liep de auto als de tierelier. Tankje leeg en Thuis nog ffff geprobeerd. En raad eens.... ik stond natuurlijk niet alleen langs de kant van de straat. Had binnen no-time toeschouwers. En die lui maar vragen: is dat een benzine autootje.....hahahaha ik zeg nog: nee dat is de accu die zo een lawaai maakt. Opa die zijn hondje aan het uitlaten was bleef staan kijken en vraagt nog hoe hard ie kan.

Nu is de volgende stap een plaats vinden waar niemand last van me heb. En dan prutsen tot ik het allemaal snap.

En zo een electrische starter kan ik iedereen aanraden hoor. OOk omdat je dan de mogelijkheid heb om een beetje gas te geven en door-te-starten.

Als er nieuws is dan laat ik dat per direct "horen"

7. nicktro

nicktro Guest

Ja zeker voor die prijs, heb nog wel 1 nadeel ondervonden wat overgens maar bij 1 van de 2 auto's voorkomt. de voor rem schiet soms het veertje er af wat zorgt dat hij niet blijft remmen.(soort was knijper veertje idee)

Oplossing ben ik nog aan het bedenken.

Verder top autotje:D

8. Gerco1992

Gerco1992

Lid geworden:
    15 mrt 2007
    als ik t goed begrijp, heb je dus de fm-kristallen in je fm-zender? Als het goed is, moet dat geen problemen geven.

Dit probleem heb ik ook gehad, alleen dan met mn gasservo. K ben dr al een keertje mee terug geweest, maar ze zeiden, dat dan waarschijnlijk de gas- en rem "kabeltjes" bij of helemaal tegen elkaar liggen, waardoor ze elkaar gaan storen;-)

9. nicktro

nicktro Guest

Rare is dat als ik de std kristallen er in doe alles perfect werkt.
    Naja heb alles terug gestuurd en dan bel ik conrad wel even kijken wat hun zeggen.

10. clio

clio

Lid geworden:
    2 jan 2008
    nog ff een paar pics, 12 liter op gereden nu

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  11. BigScaleBart

BigScaleBart Guest

nicktro heeft idd gelijk met die bandjes, die gaan er erg hard doorheen, motor wel erg gevoelig voor buitentemperatuur

12. BigScaleBart

BigScaleBart Guest

ik kreeg laatst op mijn schermpje van de afstandsbediening Error te zien, hoe kan dat

Deel Deze Pagina