Jaaa...wilde dat altijd nog eens doen lex Nu kan dat mooi . Helemaal met zo,n grote romp Ik bouw een cmb om naar de tegen overgestelde draairichting. Daar valt niet aan te ontkomen denk ik Ben met de afronding van de romp en kap bezig . Eerst dat maar es afmaken . Daar zitten al heeeel wat uurtjes in hoor Maar hij is ook echt enorm opgeknapt. Ik zou ,t geen tweede x meer doen zo Het is echt te veel werk hoor Nu in dit geval kan ik niet meer terug en .. tis een org .ppb Houdik dat maar in ,t achterhoofd lex
Ik zal eens door mijn voorraadje CMB snuffelen, ik heb een setje L/R 27 EVO V1 liggen, volgens mij is alleen de inlaatschijf anders en zijn de koppeling/vliegwiel gewoon vastgelijmd. Misschien heb ik nog een extra reverse schijf liggen voor je.
Bedankt lex Echter ...motoren heb ik nog niet Weet ook nog niet Welke het gaan worden . Dacht zelf aan de gpx 27 maar de 28,5 vind ik ook super.. Ik moet daar eens goed over nadenken. Ik weet ook niet of alle delen wel gaan passen.. Ik kom erop terug nog Misschien kun je de schijf omkeren om ,m reverse te laten lopen. In combi met een ontstekings aanpassing. Maar ...hartstikke lief dat je wilde kijken
Word nog wel een fiks klusje dit Eerst maar eens alles verzamelen Moet nog wel heel wat komen . Maar heb ook al heel wat De motoren zijn een flinke hap uit ,t budget maar moet maar een xtje