Rijders in Sittard

• Topicstarter Topicstarter Dirkolos
  • Startdatum Startdatum
D

Dirkolos

Guest
Hoi,
zijn er nog mensen uit sittard met een bigscale?
Mijn nieuwe hobby is een FG Marder/Beetle en die laat ik met mooi weer vaker op de pakeerplaats bij de fortuna stadion uit.
Het zal leuk zijn om ook nog andere bigscale rijders te ontmoeten.

Groetjes Dirk

Rij daar zelf ook wel eens,nu het weer langer licht is of op zondag morgen.
Hier werd een aantal jaren geleden ook in club verband gereden ,maar die club bestaat volgens mij niet meer.

Roger

Hallo medelimburgers, ik woon in roermond(helemaal geen drol te beleven) maar kom uit maastricht, en samen met een vriend hebben we allebei een savage 4.6x gekocht... we zijn van plan om regelmatig de crossbaan te bezoeken.. sittard is ook redelijk in de buurt.. mooie locaties???

groetjes

Men heeft in de omgeving van Sittard op verschillende plaatsen gereden, en op de meeste plaatsen zijn ze weggejaagd door de buurt vanwege de drukte en het lawaai.......
Dan noem ik Fortuna stadion, Gamma Geleen, Nedcar Born en zo verder.

PP Sittard

Men heeft in de omgeving van Sittard op verschillende plaatsen gereden, en op de meeste plaatsen zijn ze weggejaagd door de buurt vanwege de drukte en het lawaai.......
Dan noem ik Fortuna stadion, Gamma Geleen, Nedcar Born en zo verder.

Op de parkeerplaats bij het Fortunastadion mag je rijden zowel op het verharde als op het onverharde terrein. Is geen openbaar terrein maar is van een projectontwikkelaar, de politie kan daar niet tegen optreden.
Wij hebben daar jarenlang zelf gereden en ik wil wel weer eens komen kijken. Laat je dus niet wegjagen maar veroorzaak anders zo weining mogelijk overlast, geen rommel achterlaten en met een fatsoenlijke uitlaat rijden doet wonderen.

de groeten en knal ze.

Jan

In Geleen voor de intratuin mooi stuk onverhard ,hier kun je alleen in de avonduren rijden ivm openingtijden en parkeren.
Bij het fortunastadion staat het gras nu erg hoog.

Roger

In Geleen voor de intratuin mooi stuk onverhard ,hier kun je alleen in de avonduren rijden ivm openingtijden en parkeren.
Bij het fortunastadion staat het gras nu erg hoog.

Roger

Met twee of drie man en de bijbehorende bigscale's kun je wel iets doen aan dat hoge gras. Raggen met die hap en weg gras.

gr
Jan

Beste allemaal

Ik heb op het bigscaleforum een oproep gedaan om eens iets in Sittard te organiseren, ik zal deze oproep ook op dit forum plaatsen...

Rijden

Morgen even een nieuwe Monstertruck ophalen in Midden Limburg. Kan dus weer off road rijden, weet alleen nog niet of dat morgen al lukt.
Ik lees het wel als er weer gereden wordt in Gelaen.

de groeten
Jan

Ik heb nog geen auto maar wil binnenkort een halen.. Zijn er geen clubs in de buurt hier woon zelf in hoensbroek maar sittadr is ook geen probleem. Heb wel zin om lekker offroad te gaan

Morgen even een nieuwe Monstertruck ophalen in Midden Limburg. Kan dus weer off road rijden, weet alleen nog niet of dat morgen al lukt.
Ik lees het wel als er weer gereden wordt in Gelaen.

de groeten
Jan

Hi Jan,

Ga je (toch) weer aan de bigscale auto's ? :rolleyes:

Twee weken terug hebben we ( Mike B & Michael B) nog met de lauterbacher en de hormann nabij de netcar gereden. Beveiliging kwam netjes kijken maar mochten langs de A2 netjes de avond vol maken.

Ben zelf errug aan het twijfelen voor (weer) een bigscale (hormann :cool:), ik mis zoooo de gezellige oude tijd (Limac en demo dagen....)

De groethe uit het zuiden,

They.

Back